نشست تخصصی مدیران شرکتهای فناور نیشابور با مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

نشست تخصصی مدیران شرکتهای فناور نیشابور با مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، پیرو بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز رشد فناوری نیشابور و در راستای پیگیری مصوبات سفر وزیر، نشست تخصصی شرکتهای فناور مرکز رشد فناوری نیشابور با مدیران ارشد پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار علیرضا شیرازی، مدیر مرکز رشد نیشابور ضمن معرفی پارک علم و فناوری خراسان و مراکز رشد نیشابور، به معرفی ظرفیتهای موجود در حوزه ICT پرداخت و حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز رشد نیشابور را گامی موثر در پیشبرد برنامه های شرکتهای فناور این حوزه برشمرد. همچنین از پیگیری و برگزاری این نشست تخصصی ابراز تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه، مدیران ارشد پژوهشکده امنیت، پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با اشاره به حوزه فعالیت های تخصصی این پژوهشگاه، به ارایه پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص توسعه فعایتهای شرکتهای فناور حاضر در این نشست پرداختند.

خاطر نشان می نماید مدیران شرکتهای فناور امین دیتا فعال در حوزه امنیت شبکه و آنتی فیشینگ، نوین ارتباطات هوشمند بینالود با حوزه کاری رباتهای هوشمند بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی و داده کاوی و شتاب فعال در حوزه ارایه خدمات فناوری و شتابدهی در این نشست حضور داشتند.

ایشان ضمن معرفی ایده محوری و دستاوردهای شرکت خود، به ارایه درخواستهایشان در راستای توسعه فناوری محصولات و خدمات، به بحث و تبادل و نظر پیرامون موضوعات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات