رویاهای تکنولوژیک در «اکسپو ۲۰۲۰»

رویاهای تکنولوژیک در «اکسپو ۲۰۲۰»

رویاهای تکنولوژیک در «اکسپو ۲۰۲۰»

رویاهای تکنولوژیک در «اکسپو ۲۰۲۰»

شرکت تکنولوژیک «ساپ» در نمایشگاه اکسپو در سال ۲۰۲۰ نقشی پررنگ‌تر از همیشه خواهد داشت.

این برند فعال در زمینه تکنولوژی در مراسم بزرگی که در زمره پنج رویداد برتر دنیاست، به نوعی نقش حامی را خواهد داشت و البته با ارائه جدیدترین خلاقیت‌هایش به آینده صنعت خرده‌فروشی کمک می‌کند. اکسپوی ۲۰۲۰ از ۲۰ اکتبر تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ در دوبی برگزار خواهد شد و در آن از بهترین‌ فناوری‌های خرده‌فروشی رونمایی می‌شود. ‌انتظار می‌رود ۲۵میلیون نفر از ۱۹۲ کشور دنیا از مراسم بازدید ‌کنند. به گفته لوکا موچیچ، از اعضای هیات‌مدیره و امور اجرایی برند ساپ، هدف برند او از حمایت از اکسپو، تبدیل نمایشگاه به مرجع فناوری خرده‌فروشی است؛ تا جایی که بتوان ایده‌ها و اقدامات انجام شده در آن را به همه زمینه‌های خرده‌فروشی تعمیم داد.

جایی برای همه

در این شرایط، نمایشگاه اکسپو۲۰۲۰ دوبی قرار است در زیر گنبد عظیم و بی‌نظیر پلازای الوصل و ساختمان‌های مدرن اطرافش برگزار شود. دولت امارات از سال ۲۰۱۳ تا به امروز در حال انجام اقدامات لازم برای ساخت محیط نمایشگاهی است. دوبی آنچنان پیشرفته و لوکس است که انتظار می‌رود نمایشگاه اکسپو۲۰۲۰ را هرچه باشکوه‌تر برپا کند. جالب است بدانید الوصل محل برگزاری نمایشگاه اکسپو در زبان عربی به معنای ارتباط است که این نام با تم اصلی نمایشگاه همخوانی دارد. در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۰ دوبی هر کشور، غرفه نمایشگاهی مخصوص به خود را خواهد داشت که در فضای تعبیه شده برای غرفه‌ها قرار می‌گیرد. پلازای الوصل و ساختمان‌های اطرافش تنها محلی برای قرارگیری غرفه‌ها نیستند، در این فضا مکان‌هایی جهت اقامت کارکنان و پرسنل، هتل‌ها و... در نظر گرفته شده است.

راه رسیدن

ساپ و سایر برندهای حاضر در نمایشگاه کار سختی برای رساندن خودشان به دوبی ندارند. امارات متحده عربی تا به امروز تنها بیش از ۱۷ میلیارد دلار برای حمل و نقل و دسترسی آسوده و مناسب به محل برگزاری اکسپو۲۰۲۰ دوبی هزینه کرده است زیرا تصور می‌شود بسیاری از شرکت‌ها و موسسات در این نمایشگاه جهانی حضور یابند. محوطه اصلی این نمایشگاه در جنوب شهر و نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آل‌مکتوم واقع شده است. همزمان با برگزاری این نمایشگاه جهانی از فرودگاه بین‌المللی دوبی، فرودگاه بین‌المللی ابوظبی و ترمینال‌های کشتی کروز ابوظبی و هتل‌ها، سرویس‌های منظم و مشخصی به مقصد نمایشگاه اکسپو۲۰۲۰ دوبی در حال رفت‌و‌آمد خواهند بود.

دنیای بدون سیم و پر از ارتباط

در چنین شرایطی، اکسپو۲۰۲۰ محلی برای تجلی برترین تکنولوژی‌هاست. در همین راستا برند «ساپ» اعلام کرده ارتباطات بی‌سیمی برجسته با تکنولوژی‌های نوین را برای نمایشگاه در نظر گرفته و به میلیون‌ها بازدیدکننده اجازه خواهد داد ضمن استفاده از تکنولوژی دلخواه‌شان، دنیای خاص خودشان را تجربه کنند.

منبع: RETAIL ME MAGAZINE

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات