امضای تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و شرکت آپتوس ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و شرکت آپتوس ایران

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز،  به نمایندگی دکتر عطا ء اله ربانی رئیس پارک  و شرکت آپتوس ایران به نمایندگی  شاهین ظهوری مدیرعامل این شرکت  با تاکید بر راه اندازی " مرکز نوآوری مشترک بتن و فرآورده های بتنی " روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در دفتر شرکت فناور عضو پارک به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در قالب این تفاهم نامه که با حضور کارشناسان و مدیران پارک علم و فناوری البرز و عامل و اعضای هیات مدیره شرکت آپتوس ایران به امضاء رسید طرفین در زمینه های مختلف همکاری می کنند.
براساس این تفاهم نامه طرفین در زمینه های همکاری مشترک علمی، پژوهشی، فناوری و همچنین استفاده بهینه از توانمندی و ظرفیت های شرکت های فناورو دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری مشترک بتن و فرآورده های بتنی  همکاری می کنند.
براساس این گزارش، تامین فضای لازم برای راه اندازی مرکز نوآوری، تامین تجهیزات و نیروی انسانی و همکاری برای برگزاری رویدادهای کارآفرینی و ... از تعهدات شرکت آپتوس ایران است.
همچنین ارائه آموزش های فنی و تخصصی، استفاده از فضاهای پارک علم و فناوری، برگزاری تورهای فناوری و راه اندازی مرکز نوآوری و توانمندسازی نیروها و ... از زمینه های این همکاری در این تفاهم نامه مشترک ذکر شده است.
شرکت " آپتوس ایران" بعنوان واحد فناور عضو پارک علم و فناوری البرز  که در سال ۱۳۶۰ بصورت سهامی خاص تاسیس  گردیده ، با بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت ساختمان کشور شناخته می شود ، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند ، در توسعه و تعالی زیرساختها عمرانی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعتی سازی و فناوری های نوین ساختمانی گام بردارد .
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در راستای توسعه اکوسیستم کارآفرینی، بحث ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد اقماری را در سطح استان البرز و مراکز علمی و صنعتی بطور ویژه دنبال می کند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات