بقا در دنیای رقابتی / پنج راهی که استارت‌آپ‌های فین‌تک به‌واسطه آنها می‌توانند مشتری پیدا کنند

هنگام تاسیس شرکت، همه امید دارند که محصولشان در حوزه خودش به محصول برتر تبدیل شود. به ندرت اتفاق می‌افتد که بهترین اپلیکیشن‌ها به دلیل پیدا نکردن مشتری از رده خارج شوند. درنتیجه بسیاری از کارآفرینان، وقتی توجهشان را از مهارت محصول، به جذب مشتری و بازاریابی معطوف می‌کنند، ناامید می‌شوند. در اینجا سوال پیش می‌آید که پس از ایجاد محصول، چگونه استارت‌آپ‌های فین‌تک در دنیای رقابتی می‌توانند مشتری جذب کنند؟ امروزه جذب مشتری از گذشته سخت‌تر شده است. تحقیقات نشان می‌دهد بیش از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند موبایل، در هر ماه اپلیکیشن جدید نصب نمی‌کنند. در نتیجه اگر بگذارید بعد از ساخت محصولتان استراتژی توزیع را ایجاد کنید، خیلی دیر می‌شود. این موضوع در فین‌تک هم مشهودتر است. در فین‌تک، ممکن است مشتریان در پذیرش محصول شما مردد باشند. شما به عنوان یک استارت‌آپ، چندان نمی‌توانید به بازاریابی شفاهی برای مشتریانتان تکیه کنید. بنابراین، ما در ادامه راه‌های ...

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

منبع خبر

راه پرداخت

راه پرداخت

رسانه فینتک ایران

    نظرات