نسل جدید کیوآرکدها در شرکت فناوران جهان واصل

بیش از نیمی از افراد در حال حاضر گوشی‌های هوشمند دارند که این تعداد به صورت روزانه در حال رشد است، کد کیوآر این پتانسیل را دارد که تنها با یک اسکن از راه دور، تاثیر عمده ای بر تبلیغات، بازاریابی و خدمات به مشتریان داشته باشد و حجم اطلاعات مشخصی از محصول را به سادگی بدست مشتریان برساند.
شرکت فناوران جهان واصل نسل جدیدی از این کیوآرکدها را عرضه کرده است. به گفته محمدرضا بخشایش، مدیرعامل این شرکت، کد Quick Response (کد پاسخ سریع) نوع بارکد دو بعدی است که می تواند با استفاده از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های اختصاصی خوانده شده و به طور مستقیم به متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و… لینک شود. اما کیوآرکدهای ساخت این شرکت از نظر ظاهری و محتوا تفاوت زیادی با نمونه های موجود در بازار دارند.
وی در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد با اشاره با تولید نسل جدید کیوآرکدها در این شرکت، گفت: از نظر ظاهری این کیوآرکدها قابلیت طراحی به اشکال مختلف را داشته و از نظر محتوا می توان اطلاعات چندرسانه ای مانند صوت، ویدئو، عکس، اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی را داخل آن ها قرار داد و به همین دلیل ما نام این محصول را کیوآرگرافی گذاشتیم .
مدیرعامل شرکت فناوران جهان واصل افزود: قابلیت های دیگر این محصول شامل پنل مدیریت است که از طریق آن می توان فهمید که از کجا و چندبار و با چه گوشی هایی این بارکدها اسکن شده اند. همچنین اطلاعات داخل بارکدها را بدون نیاز به تغییر چاپ می توان ویرایش و به روز رسانی نمود.
بخشایش از تعبیه ماژول های تعاملی مثل باشگاه مشتریان در این محصول خبر داد و گفت: از این طریق فردی که اسکن را انجام داده می تواند نظر خود را به مالک کیوآرگرافی ارسال کند.
وی با اشاره به قابلیت های کیوآرگرافی، گفت: این محصول در کارت ویزیت، بسته بندی محصولات، بروشور، تبلیغات و بیلبوردها و هرجایی که بخواهید اطلاعات را در یک فضای فیزیکی در اختیار مخاطب قرار دهید کاربرد دارد.
بخشایش با بیان اینکه کیوآرگرافی ها هزینه چاپ و تولید اطلاعات در قالب فیلم، تصویر و … را حذف می کند، گفت: کیوآرگرافی این تسهیل گری را انجام می دهد که شما بتوانید هر مقدار و با هر رسانه ای که می خواهید اطلاعات را به مخاطب ارائه کنید.
وی از اشتغال ۵ نفر به صورت تمام وقت و ۵ نفر به صورت نیمه وقت در این شرکت خبر داد و گفت:
مشتری های ما انتشارات جهاد دانشگاهی، باشگاه رانندگان اسنپ، سازمان های دولتی مختلف مثل وزارت کشور و سازمان های خصوصی مانند شرکت های صنایع غذایی هستند.
گفتنی است، شرکت فناوران جهان واصل از سال ۹۷ در پردیس علوم انسانی و هنر پارک علم و فناوری یزد مستقر بوده و جهت ارتباط با این شرکت نیز می توان به آدرس  www.Qrgraphy.com و کانال qrgraphy_ir@ مراجعه نمود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات