واحد محصولات هوشمند کاسپین چه خدماتی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد؟

اینکه واحد محصولات هوشمند شرکت کاسپین از سه بخش اصلی هوش تجاری، داده‌کاوی و توصیف، تشریح و کشف هستند اما خوشبختانه در شرکت کاسپین در سطح پیش‌بینی و توصیه شرکت کاسپین این پروژه را برای بانک قوامین راه‌اندازی کرد و در حال حاضر این پروژه در شعب بانک قوامین عملیاتی و راه‌اندازی شده است. این حوزه انجام شده محصول هوش تجاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان را می‌توان نام به گفته عشقی در بخش داده‌کاوی هدف شرکت کاسپین این است که بتواند محصولاتی را ارائه دهد که توانایی پیش‌بینی و توصیه را داشته باشند. در این حوزه هم پروژه‌هایی انجام شده و چند پروژه در دست اقدام وجود دارد. از جمله این پروژه‌ها می‌توان پروژه بخش‌بندی و پیش‌بینی رفتار ترمینال‌ها در PSP‌ها را نام برد که این محصول برای شرکت همچنین پروژه دیگری که برای شرکت تاپ در حال پیاده‌سازی است؛ تحلیل و پیش‌بینی وضعیت سوییچ است. شرکت کاسپین در بانک پارسیان پروژه‌های متعددی در حوزه داده‌کاوی دارد که در حال توسعه هستند. که در سطح توصیه پیاده‌سازی می‌شود فاز تحلیلی پروژه تحلیل حساسیت است که در آن عشقی در این باره توضیح داد: «با توجه به افزایش حجم داده‌ها و نیاز به رویکرد کلان داده‌ای در اغلب پروژه‌های تحلیل داده، این بخش در واحد محصولات هوشمند آغاز به فعالیت کرد و تاکنون دو پروژه در این بخش تعریف شده است. این پروژه در واقع همه سطوح تحلیل داده از توصیف، تشریح و کشف تا پیش‌بینی و توصیه را شامل می‌شود. زیرساخت تحلیل این پروژه کلان داده‌ای است که پس ازانجام تغییراتی به صورتی عملی در بانک پارسیان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات