کمک به ارتقای توانمندی های سازمانی کارکنان از طریق برگزاری کمپ نوآوری

کمک به ارتقای توانمندی های سازمانی کارکنان از طریق برگزاری کمپ نوآوری

کارگاه سه روزه آموزش و آزمون 《کمپ نوآوری》 روز پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸، به میزبانی پارک علم و فناوری یزد آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در قالب این طرح نوآورانه آموزشی که با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود،شرکت‌کنندگان ضمن مرور مفاهیم گفتمان نوآوری، تجارب و آموخته های خود را در قالب الگوهای اجرایی و به صورت عملیاتی تمرین خواهند کرد. شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد در آیین افتتاح این کارگاه، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری مداوم و موثرآموزشی، هدف از برگزاری کمپ نوآوری را کمک به ارتقای توانمندی های سازمانی کارکنان در حوزه های مرتبط با اندیشه ورزی، کارگروهی و فعالیت جمعی دانست.
سید کامران باقری، مدیر “کمپ نوآوری” نیز با اشاره به سوابق موفق پارک علم و فناوری یزد، استمرار دستاوردهای یک سازمان را وابسته به نوآوری سیستمی و مداوم در همه ارکان و سطوح آن دانست. وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای استفاده از فرصت های رویاروی سازمان، افزود: اگر با عینک نوآوری به آینده نگاه کنیم، علی رغم مشکلات و تهدیدات رنگارنگ رویاروی، “آینده” را مملو از فرصت های کاری و اقتصادی خواهیم یافت.
گفتنی است؛ برای تمرین و تمرکز شرکت کنندگان و انجام تمرینات گروهی، روزهای آتی “کمپ نوآوری” در فواصل یک ماهه و با میزبانی پارک علم و فناوری یزد برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات