فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری در رسانه ملی معرفی می‌شوند

فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری در رسانه ملی معرفی می‌شوند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معرفی اقدامات فناورانه و علمی که در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در حال انجام است ابزاری قدرتمند برای رونق این فعالیت‌ها و تقویت انگیزه‌ها است. در این راستا ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دست به اقدامی در راستای معرفی اقدامات این زیست بوم در کشور زده است.

پخش کلیپ معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها، شرکت‌های خلاق و مراکز نوآوری در برنامه‌های صدا و سیما و شبکه‌های مجازی ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان اقدامی در راستای معرفی زیست بوم نوآوری و فناوری کشور انجام می‌شود. پس فناوران و مراکز ذکر شده از استان‌های مختلف کلیپ‌های خود در قالب زمانی ۱ تا ۵ دقیقه را می‌توانند به شبکه‌های مجازی ستاد ارسال کنند.

این کلیپ‌ها در برنامه‌های مختلف شبکه نسیم مانند دانش بنیان و شبکه‌های دیگر صدا و سیما به نمایش در می‌آید. همچنین بازگذاری در آپارات نیز اقدام دیگری است که باعث اطلاع رسانی بیشتر اقدامات فناورانه در کشور می‌شود. استفاده از ظرفیت رسانه برای معرفی توانمندی‌های موجود در کشور هدف از این اقدام است تا در مسیر روشن آگاهی بخشی گام برداریم.

البته این ستاد اقدامات دیگری در راستای تبلیغات کالای «ایران ساخت» انجام داد. «نسیم دانش» برنامه‌ای پیش قدم در حمایت از تولیدکنندگان داخلی است. تیلیغات محصولات «ایران ساخت» در این برنامه رایگان انجام می‌شود .

این برنامه با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. برنامه‌ای که علاقمندان در آن دستاوردها و اخبار حوزه علم و فناوری را تماشا می‌کنند و با دیدن آن با رویدادهای علمی نیز آشنا می‌شوند .

برنامه تلویزیونی «بربنیان دانش» نیز برنامه‌ای دیگر، کار مشترک ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و شبکه خبر است که محصولات دانش‌بنیان معرفی و ترویج می‌کند. در این برنامه نیز شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات آنها معرفی می‌شوند .

پایان پیام/۲۵

اخبار مرتبط:

*شرکت‌های دانش‌بنیان با «فناور» به تلویزیون می‌روند

*حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها

*حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها با همکاری رسانه ملی

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات