رونمایی از مرکز ملی توسعه صادرات کفش در...

رونمایی از مرکز ملی توسعه صادرات کفش در...

رونمایی از مرکز ملی توسعه صادرات کفش در ایران مال

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه گفت: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با داشتن فضاهای عمومی مدرن و مفرح همراه با امکانات ویژه بسیار قابل توجه است و همچنین این شرایط را برای بازدیدکنندگان، تولیدکنندگان و غرفه داران فراهم آورده تا بتوانند از بروزترین تحولات صنعتی، تولیدی و نیازمندی‌ها اطلاع یابند.

یدالله صادقی افزود: تعامل مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با تولیدکنندگان داخلی موجب می‌شود در آینده نزدیک، شاهد برگزاری رویدادهای بیشتری در این مرکز نمایشگاهی باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع و با حضور ۲۰۰ شرکت و برند برتر داخلی برگزار شد عنوان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه توانمندی‌های کشور در زمینه رشد تولید داخلی به خوبی به معرض نمایش گذاشته شده است که توانسته کالاهای داخلی را جایگزین محصولات خارجی کند.

همچنین رییس فدراسیون توسعه علم و فناوری جوانان کشورهای اسلامی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، از رونمایی مرکز ملی توسعه صادرات کفش و کالای ورزشی ایران در این نمایشگاه خبر داد و افزود: پس از رونمایی این مرکز طراحان و صادرکنندگان کفش از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار خواهند بود که گام بسیار بلندی در تولید کالاهای صد در صد ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مهدی کریمی گفت: در دومین دوره برگزاری این نمایشگاه جهش بزرگی را در تولید و صادرات کیف و کفش و کالای ورزشی ایرانی شاهد هستیم که این امر باعث تقویت غرور ملی می‌شود چرا که ما در گذشته واردکننده این محصولات بوده‌ایم اما اکنون به صادرکننده آن تبدیل شده‌ایم.

مهدی کریمی درخصوص مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران تصریح کرد: خوشبختانه این مرکز نمایشگاهی از ظرفیت و کیفیت بالایی برخوردار است و اگر فعالان صنعت از وجود چنین مرکزی همراه با امکانات ویژه آن با خبر شوند، از این مرکز نمایشگاهی استقبال چشمگیرتری خواهند کرد.

دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه درمرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران مال) در حال برگزاری است.

این نمایشگاه امروز به کار خود پایان می دهد.

منبع: خبرآنلاین

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات