بازدید دکتر نظر پور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پارک زیست فناوری خلیج فارس

بازدید دکتر نظر پور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پارک زیست فناوری خلیج فارس


دکتر نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه های عمرانی، شرکتهای مستقر، آزمایشگاه و سایر بخش های پارک زیست فناوری خلیج فارس بازدید بعمل آورد، در این بازدید دکتر رنجبر رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس، دکتر شیخی رئیس دانشگاه هرمزگان، دکتر فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان و دکتر مرتضوی معاون دانشگاه هرمزگان حضور داشتند.

در جریان بازدید دکتر رنجبر بیان نمود مجتمع اقامتی پارک زیست فناوری خلیج فارس یک پتانسیل درآمدزایی جهت کمک به شرکتهای مستقر خواهد بود و در ادامه گفت هدف پارک از راه اندازی آزمایشگاه حمایت از برنامه های تحقیق و توسعه شرکتهای مستقر و ایجاد ارتباط و همکاری مستمر و موثر با دانشگاه ها، مراکز علمی و تحقیقاتی جهت ارائه خدمات علمی، فنی و مشاوره ای به شرکتها می باشد.

در بازدید از شرکتها مدیر عامل شرکت سلامت گیاه دریای قشم ضمن معرفی محصولات خود که تولید لوازم آرایشی، بهداشتی با فرمولاسیونی کاملاً  طبیعی و ارگانیک می باشد، بیان نمود که عمده مواد اولیه محصولات نیز توسط خودشان تولید می شود و تولید ایرانی را از افتخارات خود برشمرد.

سایر شرکتها نیز در زمینه های شیلات، زیست دریایی، کالای پزشکی و ... به معرفی محصولات خود پرداختند.

در خاتمه بازدید دکتر نظر پور ضمن اشاره به پتانسیل های این پارک اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسئولین، کارشناسان و کارآفرینان این پارک بتوان گامهای موثری در جهت ارتقای جامعه علمی کشور برداشت.

لینک اصل خبر در سایت پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    منبع خبر

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم) یک پارک علم و فناوری در شهر قشم می باشد

      نظرات