رئیس پارک علم و فناوری خراسان در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر قرار گرفت

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر قرار گرفت


رئیس پارک علم و فناوری خراسان در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی استاندار خراسان رضوی و رئیس جشنواره شهید رجایی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان از دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در استان از سوی استاندار خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در چهارمین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت خراسان رضوی که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به رتبه پایین ایران در فضای کسب و کار در رده‌بندی جهانی این شاخص اظهار کرد: در شاخص‌هایی مانند فرهنگ کار، نوع قراردادها و اعطای مجوزها هر چقدر تسهیل ایجاد شود شاخص‌های موثر اقتصادی از جمله رتبه کسب و کار بهبود پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به تمرکز ۲۸ درصدی اشتغال کشور در بخش دولتی تاکید کرد: با این رویه اشتغال را به سمت بخش‌های دولتی برده‌ایم این در حالی است که هر چه دولت چابک‌تر باشد کارایی اقتصادی آن بالاتر خواهد رفت.
وی در انتهای سخنان خود با تاکید بر اینکه هدف مجموعه مدیریتی استان ارتقاء فضای کسب و کار است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی‌شدن پروژه‌های مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی، به سمت حذف برخی مجوزها برویم؛ تا خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود.
گفتنی است؛ در این جلسه با حضور استاندار خراسان رضوی از مدیران دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی استان تقدیر شد.

در متن تقدیر نامه ای که به امضای علیرضا رزم حسینی استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی استان خطاب به دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رسیده بود آمده است؛
در سال رونق تولید از همت و تلاش های ارزنده جنابعالی و کارکنان آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در استان قدردانی به عمل می آید.
امید است با استعانت از درگاه الهی و عنایت خاصه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)شاهد توفیق روز افزون و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات