چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق (DBX۲۰۲۰) برگزار می شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق (DBX۲۰۲۰) برگزار می شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق (DBX۲۰۲۰) در تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ در مرکز نمایشگاه های بین امللی سلیمانیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، نظر به علاقه و تلاش شرکت های دانش بنیان در تجاری سازی محصولات خود و رویکرد صادرات کالا به کشورهایی که بازار هدف جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند که مهمترین آنها عراق و اقلیم سلیمانیه است، نمایشگاه DBX فرصت مناسبی برای حضور محصولات و کالاهای تجاری شرکت های دانش بنیان عضو پارک های علم و فناوری می باشد.
همچنین حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به میزان حداکثر ۹۰ درصد از هزینه های مربوط به اجاره غرفه تا سقف ۳۰۰میلیون ریال بسیار ارزشمند است.
نزدیکی به مرز ایران و منطقه کردستان، وابستگی بالا این منطقه به واردات، حجم بالای صادرات ایران در سالهای گذشته، امنیت پایدار سلیمانیه در عراق و اقلیم کردستان از دلایل اهمیت اقلیم کردستان عراق جهت توجه به فعالیت تجاری برای کشورهای ایرانی است.

تاریخ برگزاری: ۱۱ الی ۱۶ اسفند ۹۸
محل برگزاری: مرکز نمایشگاه های بین المللی سلیمانیه
تعداد بازدیدکنندگان دوره گذشته: ۴۹۰۰۰ نفر
تعداد مشارکت کنندگان دوره گذشته : ۱۹۵ شرکت از ۱۵ کشور

شایان ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تماس ۰۴۴۳۲۷۵۱۲۴۰ الی ۴۲ داخلی ۱۱۸ کارشناس موسسات آقای نظری تماس حاصل نمایید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات