جشنواره وب موبایل استانی (هفت شهر)

جشنواره وب موبایل استانی (هفت شهر)

جشنواره وب و موبایل استانی با هدف کمک به توسعه اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین در شهرهایی به غیر از تهران توسط اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی درسال جاری برای اولین بار با شعار ایران فقط تهران نیست برگزار گردید.
جشنواره وب و موبایل ایران با قدمتی ۱۲ ساله به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ و رسمی کشور در حوزه وب سایت و نرم افزارهای موبایل فعالیت می نماید.
این جشنواره با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.
در رابطه با بخش استانی این رویداد آمده است: « ما در جشنواره وب و موبایل ایران اعتقاد داریم که ایران فقط تهران نیست و استعداد‌ها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که ما نیز میتوانیم سهمی در رشد آن‌ها داشته باشیم. از این رو در این رویداد‌ها با دعوت از برترین‌های حوزه‌ی وب و موبایل، صاحبان کسب و کار‌های موفق در تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه‌ها و اشتراک گذاری آن‌ها با علاقمندان حوزه وب و موبایل در استان‌های مختلف و نیز تسهیل شبکه سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته اید.»
و در انتهای جشنواره وب وموبایل از ۳ کسب و کار برتر هر استان به نگاه داوران جشنواره تجلیل گردید.
بنیانگذاران و تیم کنفرانس وب و موبایل (هفت شهر) امسال به شهر های اصفهان، مشهد، رشت، قزوین، یزد، بابلسر و شیراز سفر کرده و امید داریم برای ارتباط و تعامل بهتر با اکوسیستم نقاط دیگر از کشور عزیزمان سال های آتی افتخار حضور در شهرهای دیگر را داشته باشیم.


لینک اصل خبر در سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

    منبع خبر

    اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

    اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

    اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یک انجمن در شهر تهران می باشد

    نظرات