ارایه خدمات مشاوره به شرکت‌های دانش بنیان در ۸ سرفصل

«بازاریابی و فروش»، «تحقیقات بازار»، «بازاریابی بین الملل»، «تحقیقات بازار بین الملل»، «دیجیتال مارکتینگ»، «قیمت گذاری محصول»، «ارجاع کار و معاملات دولتی (مناقصات)» نیز از جمله حوزه‌های هستند که که شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه بازار و فروش در آنها، مشاوره دریافت می‌کنند. شرکت‌های دانش بنیانی که در بخش توسعه فنی محصولات مشاوره دریافت می‌کنند عموما در هفت حوزه فناوری فعالیت دارند. «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «نفت، گاز و پتروشیمی»، «محصولات پلیمری و شیمیایی»، «طراحی صنعتی و بسته بندی»، «دارو و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان»، «مواد پیشرفته»، «تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته»، «الکترونیک، مخابرات، قدرت، لیزر، سامانه‌های هوشمند و تجهیزات پزشکی»، حوزه‌های هستند که می‌توانند به صورت تخصصی برای توسعه فنی محصولات دانش بنیان، مشاوره دریافت کنند. بر این اساس، مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در حوزه‌های: «گمرک و واردات»، «بازرگانی بین الملل و فرایند‌های صادرات»، «استراتژی صادرات»، «نقل و انتقال ارزی»، «حمل و نقل بین الملل» و «اصول و فنون مذاکرات و مکاتبات بین المللی» از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشاوره دریافت کنند.

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات