برگزاری نشست توسعه همکاری ها با سازمان همیاری های شهرداری مشهد


نشست توسعه همکاری ها با سازمان همیاری های شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از امور پروژه ها و پیمان ها؛ نشست توسعه همکاری ها با سازمان همیاری های شهرداری مشهد روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه برگزار شد.

اهم محورهای این نشست، همکاری در طراحی و راه اندازی مرکز نوآوری سازمان همیاری ها، بسترسازی سرمایه گذاری یا مشارکت سازمان در شرکت های دانش بنیان و فناور، توسعه همکاری های فناوری و تجاری و استفاده از توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان در راستای فعالیت های قانونی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی می باشد.

در این راستا دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان درخصوص ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای توسعه همکاری های فناورانه عنوان کرد: پارک علم و فناوری خراسان با ۳۳۰ شرکت فناور و بیش از ۳۰ قرارداد فناورانه در زمینه خدمات نوین مدیریت شهری، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری یا مشارکت سازمان در شرکت های دانش بنیان و فناور، توسعه همکاری های فناوری و تجاری و استفاده از توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان می باشد.

در ادامه مهندس اکبر امینی معاون حمایت و پشتیبانی فناوری به شرح فرصت های سرمایه گذاری در اراضی پارک پرداخت.

مهندس علی جاهدی مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک نیز در ادامه ی مذاکرات پیشین خود درخصوص همکاری در طراحی و راه اندازی مرکز نوآوری سازمان همیاری ها، در زمینه تخصیص فضای کاری به استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات در سازمان به بحث و گفتگو نشست.

در پایان مهندس میثم کرمانی، مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری مشهد ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین پارک علم و فناوری خراسان در این سازمان، به معرفی و بیان ظرفیت های مشترک همکاری پرداخت. وی با اشاره به حوزه فعالیت ها افزود: بسته سرمایه گذاری معرفی شده، بررسی خواهد شد و همچنین تخصیص فضای کاری به استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

در این جلسه مدیر موسسه گردشگری سازمان نیز به منظور بررسی توسعه همکاری ها با پارک، به عنوان دبیرخانه ملی پارک های علم و فناوری کشور در توسعه فناوری در منطقه آزاد کیش معرفی شد.

گفتنی است کرمانی اعلام آمادگی نمود که در مذاکرات پیش رو با مسئولین کشور تاجیکستان، معرفی محصولات شرکت های فناور در حوزه های برق و الکترونیک، خدمات مهندسی، مهندسی پزشکی، صنایع غدایی، نساجی و ... معرفی شده از سوی پارک خراسان را در اولویت قرار خواهد داد.

همچنین در حاشیه این جلسه جمعی از شهرداران خراسان با رئیس پارک علم و فناوری خراسان دیدار نمودند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات