‎مدير اجرايي جديد شركت فورد ايكس معرفي شد

‎مدير اجرايي جديد شركت فورد ايكس معرفي شد

شرکت فورد در حال حاضر مشغول انجام آزمایشات وایجاد همکاری های جدید به منظور توسعه و اجرایی ساختن برخی ایده های ناب و جدید در زمینه سرویس های حمل و نقل است. از این رو شرکت فورد به همراه یک شرکت دیگر در حال عملی کردن ایده های جدید خود در حوزه حمل و نقل و مسافرت های درون و بیرون شهری هستند. شرکت جدید که فورد قصد دارد تا همکاری خود را با آن در زمینه حمل و نقل انجام دهد با نام گوگل ایکس شناخته می شود.

به گزارش اکوسیستم، شرکت فورد با همکاری شرکت گوگل ایکس قصد دارد تا خدمات و محصولات جدید خود را با تمرکز بر روی مشاغل حوزه حمل و نقل ارائه دهند. سرویس ها و محصولات ارائه شده توسط این دو شرکت شبیه سرویس های شاتل و چریوت خواهد بود.

به دنبال تصمیم فورد برای ارائه سرویس های جدید در حوزه حمل و نقل، این شرکت تصمیم گرفته است که شرکت نرم افزاری Autonomic و TransLoc که هر دو در حوزه تولید نرم افزارها فعال هستند، ملزم به تولید پلت فرم های  مبتنی بر داده های زمان واقعی برای رانندگان و سیستم حمل و نقل کند.

بر اساس تصمیمات جدید سانی ماندرا، مدیر اجرایی Autonomic به عنوان مدیر رشد تیم فورد ایکس انتخاب شده است. فورد ایکس بخشی از برنامه حمل و نقل هوشمند فورد است. علاوه بر سرمایه گذاری در استارتاپ حمل و نقل تیم فورد ایکس قصد دارد تا به عنوان پیشتاز در عملی کردن ایده های جدید مربوط به حوزه حمل و نقل شناخته شود.

بر اساس آنچه ماندرا اخیرا در حساب کاربری توییتر خود نوشته است، این تیم قصد دارد تا به منظور توسعه پلت فرم خود با پروژه های مختلف فعال در حوزه حمل و نقل از جمله سهامداران حوزه حمل و نقل ، خودرو سازان، اپراتورهای ناوبری و حمل و نقل سنگین و همجنین فعالان در حوزه حمل و نقل عمومی در کشورهای مختلف در آینده نزدیک همکاری خود را آغاز نماید. وی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که چه این همکاری های منجر به ایجاد استفاده عمومی در خودرو های خود ران شود و یا به نوعی باعث توسعه حمل و نقل و مسافرات های درون شهری یا بین شهری شود، همکاری دو شرکت گوگل ایکس و فورد می تواند برای ایجاد پلت فرمی برای گسترش و عملی کردن توانایی ها و پتانسیل های سیستم حمل و نقل در کشورهای مختلف جهان مورد استفاده قرار گیرد.

قرار است پروژه ها و ایده هایی که توسط تیم فورد ایکس به مرحله اجرایی می رسند و به نوعی ساخته و پرداخته می شوند، به گروه ها و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل که به نوعی در رشد و روی کار آمدن شرکت هایی از جمله چریوت و سایر شرکت های فعال در حوزه حمل نقل شده اند، ارسال شود و این شرکت ها ان را به مرحله عملی برسانند.

به گفته مارسی کالورن، رئیس شرکت فورد، شکل گیری تیم فورد ایکس باعث افزایش سرعت در خلق و انجام ایده های جدید خواهد شد. این ایده ها می تواند باعث روی کار آمدن و رشد شرکت هایی مانند چریوت و از این دست شود.

در کنار تمام این تغییرات بزرگ در شرکت فورد، این شرکت همچنان به تحقیقات  خود در حوزه توسعه و طراحی خودرو های الکتریکی ادامه خواهد داد.

 

    نظرات