کافه‌های کارآفرینی بستر‌های مستعد هم افزایی افکار مشترک هستند

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کافه‌های کارآفرینی بستر‌های بسیار مستعدی برای به هم پیوستن افکار مشترک برای هم افزایی و کارآفرینی هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی در نشست با اعضای کانون کارآفر‌ینان و مراکز مشاوره کارآفرینی استان آذربایجان غربی با تاکید بر مقوله شبکه‌سازی در رسته‌های کارآفرینی گفت: نخستین و مهم‌ترین قدم و مهارت در راه‌اندازی کسب‌وکار و مراکز کارآفرینی، شبکه‌سازی است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کارآفرینان هر حوزه ممکن است دانش یک حوزه را کسب کنند و یا تجربه‌هایی را داشته باشند، اما مهم‌ترین هدف در بحث کارآفرینی و اشتغال قبل از شبکه‌سازی، مهارت ساختار شبکه است که فعالان هر حوزه باید با کسب مهارت‌های لازم و ایجاد کانون‌های کارآفرینی، شبکه های کاملا متصل به هم را ایجاد کرده و با ترکیب افکار، مجموعه‌های قوی و فعالی را در حوزه مورد نظر داشته باشند.

سرهنگی تصریح کرد: بحث اشتغال و کارآفرینی وظیفه اصلی در ادارت کل استان‌هاست و مراکز مشاوره به عنوان بازوان توانمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدن به این هدف، باید در کنار و همراه ادارات کل استان‌ها باشند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    منبع خبر

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات