عدم دخالت انجمن صنفی در برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران

عدم دخالت انجمن صنفی در برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران

پیرو سوالاتی که اعضای محترم انجمن و همچنین نهادها و سازمان‌های مختلف درباره جشنواره وب و موبایل ایران داشته‌اند، به اطلاع اعضای محترم انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و تمامی سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، شرکتها و موسسات (دولتی و خصوصی) می‌رساند این انجمن در دوره‌های نهم، دهم و یازدهم در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به عنوان حامی معنوی و برگزارکننده رویداد جشنواره وب و موبایل وب با هدف تامین بخشی از هزینه‌های اجرایی و جاری انجمن صنفی بود و هیات مدیره در این مدت تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مبذول کرد.
امسال، به دلایلی، با نظر هیات مدیره انجمن، این رویداد بدون حضور انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی برگزار می‌شود. در سال ۱۳۹۸ و در برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی هیچ‌گونه نقشی ندارد.
البته، انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی کمافی‌السابق، حامی تمام رویدادهای مفید و موثر که دارای اثرات مثبت در فضای کسب و کار اینترنتی هستند بوده و خواهد بود اما هیچ‌گونه دخالت، نظارت یا حضوری در هیچ‌یک از فرآیندهای اجرایی جشنواره وب و موبایل چه در بحث برگزاری، چه در بحث‌های مالی و اسپانسری، چه در بحث‌های داوری و انتخاب کاندیداها و سایر موضوعات ندارد.
انشاالله امسال هم همچون سال‌های گذشته در پایان بهمن‌ماه، با تلاش و جدیتی که همواره از تیم اجرایی و برگزارکنندگان فعلی این جشنواره شاهد بوده‌ایم، یک رویداد بزرگ و در شان اکوسیستم استارتاپی و فضای کسب و کارهای آنلاین پیش روی ما خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    منبع خبر

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

      نظرات