فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ملت قهرمان ایران مبارک باد ...

فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ملت قهرمان ایران مبارک باد ...

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان سمنان تبریک و شادباش عرض می نماییم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

بی‌شک تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چراکه مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب با نام کربلای عشق گره‌خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره بانام کربلا و زهرای مرضیه عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

    پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

    پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر سمنان می باشد

      نظرات