«باما» در ۱۰ سالگی از گذشته، حال و آینده خود می‌گوید

نکته جالبی که گزارش باما به آن اشاره می‌کند، یک تماس تهدیدآمیز در ابتدای فعالیتش از سوی رقیب اصلی و سنتی است: «شاید هیچ‌گاه از یاد نبریم که اولین تماس تهدیدآمیزی که بعد از آغاز حرکت دریافت کردیم و ما را از موفقیت‌مان هرچه بیشتر مطمئن‌تر کرد، تماس بخش حقوقی همشهری بود.» گزارش در همین رابطه می‌گوید که رویکرد مینیمالیستی باما در طراحی این سایت، ابتدا مورد انتقاد بوده است: این دو سایت، به شکل کلی آگهی جذب می‌کنند اما رویکرد باما از ابتدا متفاوت و متمرکز بر حوزه خودرو بود. گزارش در همین رابطه می‌گوید: «اگرچه نمی‌توان در مورد تقدم یا عدم تقدم زمانی باما در حوزه‌ی تبلیغات طبقه‌بندی‌شده صحبت کرد، ولی می‌توان با اطمینان گفت که باما در شکل‌دهی و فرهنگ‌سازی این حوزه نقشی بسیار محوری ایفا کرد. باما البته آمارهای مالی دقیقی ارائه نمی‌دهد، اما اعلام کرده است که رشد درآمد، از آغاز معرفی تعرفه‌ی خدمات پولی در سال سوم فعالیتش، همواره صعودی و مثبت بوده است: «جالب‌توجه است که با وجود شرایط اقتصادی نامساعد اخیر و حضور و تلاش همه‌جانبه‌ی رقبا، امسال نیز رشدی مضاعف را تجربه کرده‌ایم.» در این شرایط، برنامه باما برای ارائه خدماتی خارج از فضای مجازی که بتواند تاثیر مثبتی بر فرآیند نقل‌وانتقال خودرو داشته باشد چیست؟ «محمدحسن فرازمند»، مدیر بازاریابی باما در گفتگو با دیجیاتو به همین سوال پاسخ می‌دهد و می‌گوید:

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات