شرکت وردلاین برند فرانسوی اینجنیکو را خرید

شرکت وردلاین برند فرانسوی اینجنیکو را خرید

شرکت وردلاین برند فرانسوی اینجنیکو را خرید

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، شرکت Worldline در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ (۳ Feb ۲۰۲۰)، شرکت فرانسوی Ingenico به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا را به مبلغ ۷.۸ میلیارد یورو خرید تا بتواند به یکی از چهار شرکت برتر صنعت پرداخت در جهان تبدیل شود و گوی سبقت را از رقبایی نظیر شرکت‌های VISAو Master Card برباید.

به گزارش رویترز ، شرکت Worldline که خود از شرکت فرانسوی ، فناوری اطلاعات آتوس (ATOS.PA)  متولد شده است در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیک در بازارهای آتی دست به این اقدام زده است. لازم به ذکر است که این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موجی از ادغام و جمع آوری شرکت‌ها را در بین رقبای ایالات متحده انجام داده است.

ژیل گراپینت ، رئیس اجرایی Worldline ، به خبرنگاران گفت: "ما احتمالاً شاهد تحکیم و ثبات بیشتر خواهیم بود"، و تصاحب و مالکیت شرکت  Ingenico ارزش سهام ضمنی ۷.۸ میلیارد یورو را به شرکت ما اعطا می کند و بلافاصله درآمد جهانی ما را به ازای هر سهم افزایش می‌دهد، بر اساس پیش‌بینی ما تا سال ۲۰۲۴ ، این رقم به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون یورو خواهد رسید.

منبع: خبرآنلاین

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات