برگزاری دو کارگاه آموزشی برای جوانان ابرکوه

برگزاری دو کارگاه آموزشی برای جوانان ابرکوه

کارگاه آموزشی 《بازاریابی و شبکه های اجتماعی》 و «اشتغال و کارافرینی در جامعه کارآفرینانه»، ۱۶ بهمن ۹۸ به همت فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد؛ «کارگاه اشتغال و کارآفرینی در جامعه کارآفرینانه» با حضور زهره چمنی، مدیرعامل شرکت رویش ماندگار ایساتیس و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان ابرکوه و کارگاه آموزشی «بازاریابی و شبکه های اجتماعی» با حضور جعفرزاده و سی و دو نفر از افراد شاغل در مشاغل خرد و خانگی در محل سالن اجتماعات فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

گفتنی است؛ در کارگاه اشتغال و کارآفرینی بر ضرورت حرکت به سمت نوآوری مستمر در شرکت های نوپا و تلاش برای تولد شرکت های کوچک و متوسط اقتصادی توسط جوانان ایده پرداز در شهرستان و راههای بسترسازی برای تسهیل اشتغال افرینی در ابرکوه تاکید شد.
در کارگاه بازاریابی و شبکه های اجتماعی نیز ضمن برشمردن ظرفیت های شبکه های اجتماعی در تعریف و توسعه رابطه تولید کننده و مشتری و نحوه استفاده هدفمند از این فضا و زیرساخت برای توسعه بازار، رقابت بهتر و فروش بیشتر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات