بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از پارک علم و فناوری خراسان

بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از پارک علم و فناوری خراسان


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و‌امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ صبح روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه سال جاری، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های فناور و دانش بنیان آن بازدید کرده و ضمن آشنایی با دستاوردها و محصولات آنها، با کارشناسان پارک خراسان به گفت و گو نشستند.

در ابتدای بازدید کارشناس روابط عمومی و امور بین الملل ضمن عرض خوش آمدگویی، توضیحاتی راجع به فضای فیزیکی پارک و خدمات و حمایت های پارک از شرکت ها داد و هدف از این بازدید را جهت دهی ایده های پژوهشی به سمت کارآفرینی بیان کرد.

در ادامه، کارشناسان مرکز  رشد فناوری جامع و نوآوری پارک توضیحاتی راجع به مرکز رشد، خدمات قابل ارائه و نحوه پذیرش یک طرح درپارک ارائه و به سوالات دانشجویان درخصوص مرکز رشد پاسخ دادند.

شایان ذکر است دانشجویان از شرکت فناور دانش بنیان الکترو مد بازدید کردند. در این بازدید دانشجویان مراحل تولید تجهیزات پزشکی شرکت را مشاهده کرده و مهندس افتخار پور توضیحاتی درخصوص فعالیت ها و نحوه آغاز به کار شرکت ارائه کرد و با انواع محصولات شرکت، از بازدید کنندگان خواست تا هر ایده ای در ذهنشان دارند آن را باور داشته و به مرحله اجرا برسانند.

در این بازدید تعداد ۲۵ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشگاه علوم پزشکی کرمان حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات