بیانیه روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان برای حضور جامعه علمی و فناوری استان در راهپیمایی ۲۲بهمن

بیانیه روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان برای حضور جامعه علمی و فناوری استان در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این بیانیه از عموم مردم فهیم و شریف ایران بویژه جامعه علمی  و فناوری استان گلستان خواسته‌ شده است با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ اِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یاس و ناامیدی است.

اینک در چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت اسطوره مقاومت سردار سلیمانی مقارن شده همچون سنوات قبل سیمای کشور عزیزمان شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی راهپیمایی“یوم‌الله ۲۲بهمن”خواهد بود که به‌صورت یکپارچه و همزمان، در بیش از هزاران شهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ همه دنیا شاهد خواهند بود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

پارک علم و فناوری گلستان از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی اساتید، دانشجویان، نخبگان علمی، فناوران، کارآفرینان و فعالان عرصه علم و فناوری دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنه آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی«ره»، شهداء و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید بیعت نمایند.

بدون شک در چهل و یکمین بهار انقلاب، کارکنان پارک علم و فناوری گلستان نیز دوشادوش سایر اقشار جامعه در این همایش بزرگ شرکت نموده و با اهتزاز پرچم باشکوه ایران اسلامی به عنوان نماد هویت ایران و نشانه صلابت ایرانیان، اتحاد و همدلی خود را در صفوف به هم فشرده آحاد مردم نشان خواهند داد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات