با شرکت نیان الکترونیک، عضو پارک علم و فناوری خراسان منعقد شد


شرکت نیان الکترونیک عضو امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان، به عنوان برنده بزرگترین مناقصه بین المللی تامین تجهیزات و خدمات مهندسی زیرساخت تغذیه نیرو مخابراتی کشور سوریه، موفق به عقد و تبادل قرارداد اجرای این پروژه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از شرکت نیان الکترونیک؛ شرکت نیان الکترونیک به پشتوانه بیش از ربع قرن دانش و تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تامین و تبدیل انرژی و ارائه خدمات مهندسی مرتبط مطابق با استانداردها و کیفیت بین المللی، به عنوان برنده بزرگترین مناقصه بین المللی تامین تجهیزات و خدمات مهندسی زیرساخت تغذیه نیرو مخابراتی کشور سوریه موفق به عقد و تبادل قرارداد اجرای این پروژه شد.

بر اساس این قرارداد، جایگزینی و انتقال بار مراکز بدون قطعی و وقفه از تجهیزات فعلی به تجهیزات مدرن نیان الکترونیک برپایه دانش و تخصص تیم خدمات مهندسی شرکت نیان الکترونیک، در۹ مرکز اصلی شهرهای دمشق، حمص، حماه، لاذقیه و حلب در مدت یک سال انجام می شود.

این پروژه دربرگیرنده فاز اول چهار پروژه مشابه در سال های آتی نیز می‌باشد.

اجرای این پروژه با افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت زیرساخت تغذیه نیرو باعث افزایش پایداری و توسعه بسترهای ارتباطی در کشور سوریه خواهد شد.

گفتنی است که مدیرعامل شرکت مخابرات سوریه ضمن ابراز شگفتی نسبت به سطح توانمندی ها و کیفیت محصولات نیان الکترونیک در مقایسه با سایر برندهای بین المللی، تمایل خود را به مشارکت بیشتر برای دریافت مشاوره در طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با نوسازی، بهینه سازی، نگهداری و تربیت نیروی انسانی متخصص از آکادمی نیان الکترونیک ابراز نمود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات