دیجیکالا در سگمنتیو سرمایه گذاری کرد
را بهره گیری از این تکنولوژی نوین هوش مصنوعی برای تحلیل رفتار کاربران و ارائه پیشنهاد برای تعامل موثرتر با مشتریان عنوان کرده است. این پلتفرم با استفاده از کانالهای ارتباطی متعدد و با استفاده از هوش مصنوعی و کمپینهای دستی یکی از برنامههای اصلی سگمنتینو است که در نوع خود در این حوزه بینظیر است. سگمنتینو، یک اتوماسیون جامع و هوشمند بازاریابی محسوب میشود، به این مفهوم که همه نیازهای کسب و کارها برای طراحی، اجرا و آنالیز کمپینهای دیجیتال را به صورت کامل پیاده سازی میکند. اجرای کمپینهای تبلیغاتی و آنالیز کمپینها در کنار شناخت و گروهبندی مخاطبان با توجه به خصیصههای مشترک، همواره یکی از مهمترین چالشهای اصلی کسب و کارهای آنلاین است. سگمنتینو همه این دغدغهها را با در نظر گرفتن حوزه فعالیت هر کسب و کار به خوبی شناسایی و رفع میکند. با توجه به بالغ شدن محصول سگمنتینو، پتانسیل رشد از سمت کسبوکار کاملا آماده است و با توجه به نیاز بازار و پتانسیل بالای محصول سگمنتینو، توسعه کسب و کار در قدم بعدی قرار دارد. محصول سگمنتینو با توجه به قابلیت رقابتی در زمینه پشتیبانی از همه کانالهای مورد نیاز کسب و کارهای آنلاین و بهرهگیری از تکنولوژیهای روز دنیا، برای ورود به بازارهای جهانی و پاسخگویی به نیازهای شرکتهای بزرگ بینالمللی طراحی و ساخته شده است.
متن کامل خبر در سایت اکوموتیو
نظرات