آغاز فعالیت ماکسیم در چند شهر کشور

آغاز فعالیت ماکسیم در چند شهر کشور

تاکسی اینترنتی ماکسیم که اصالتا روسی است، از روز گذشته فعالیت خود را در چند شهر کشورمان آغاز نمود. ماکسیم اعلام کرد به زودی تمام کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

به گزارش اکوسیستم، براساس اعلام ماکسیم در حال حاضر این سرویس برای شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، بندرعباس، قم و مشهد فعال است. حمید بذرگر (مدیرعامل ماکسیم ایران)، یکی از تمایزهای ماکسیم با دیگر سامانه‌های تاکسی آنلاین را فعال شدن آن در سراسر ایران دانست.

به نظر می‌رسد اولین سامانه خارجی تاکسی آنلاین در ایران، فعالیت خود را با جدیت دنبال می‌کند و برنامه‌هایی نیز برای بهبود نقشه و کیفیت خدمات رسانی دارد. ماکسیم تمایزهای دیگری نیز برای سرویس خود نسبت به دیگر سامانه‌های فعال در کشور در نظر گرفته است، از جمله انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن فعالیت دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان.

پیش‌تر برزگر اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد بطور مستقیم 1500 فرصت شغلی در ایران ایجاد کند و بزرگترین مرکز تماس کشور را راه اندازی نماید. ماکسیم همچنان به دنبال اجرایی کردن این ایده است و قصد دارد امکان سفارش تلفنی را نیز در کنار درخواست تاکسی از طریق اپلیکیشن برای کاربران خود فراهم کند.

زمانی که ماکسیم به ایران رسید، اکثر مشکلات قانونی تاکسی‌های آنلاین به همت اسنپ و تپسی حل شده بود، ولی این شرکت رقابت سختی را در پیش دارد. در حال حاضر اسنپ روزانه یک میلیون درخواست سفر دارد و در 16 شهر فعال است، تپسی نیز در 10 شهر کشور فعالیت دارد. البته گسترش سریع فعالیت در شهرهای کوچک‌تری که این دو رقیب اصلی ایرانی در آنها حضور ندارند، می‌تواند شانسی برای ماکسیم به ارمغان بیاورد.

    نظرات