شکایت از اسنپ را چگونه پیگیری کنید؟
تیم پشتیبانی با استفاده از این کد میتواند به تمام اطلاعات لازم درباره سفر دست پیدا کنند. در این میان گاهی تقصیر بیشتری متوجه مسافر است و گاهی هم راننده وزن سنگینتری در پیش آمدن ماجرا دارد که بعد از بررسی از سوی تیم پشتیبانی، واکنش لازم نشان داده میشود. در مورد گزارشهای حاد هم که تکلیف راننده مثل روز روشن است؛ به محض اینکه تیم پشتیبانی هر گونه گزارش حادی از سفر دریافت کند راننده برای همیشه غیرفعال میشود. آنطور که واحد پشتیبانی اسنپ اعلام میکند، هر ماه به طور متوسط هزار راننده در سامانه اسنپ به صورت موقت و ۴۰۰راننده برای همیشه غیرفعال میشوند و هیچوقت فرصت همکاری دوباره با این سامانه را نخواهند داشت؛ کارشناسان پشتیبانی تمامی گزارشهایی که به هر نحوی از سوی مسافران مخابره میشود را با دقت بررسی میکنند و در موردشان تصمیم میگیرند… یعنی صدای مسافران شنیده میشود.
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات