رویداد تخصصی حوزه پوشاک «الگو » یکشنبه ۲۷...

رویداد تخصصی حوزه پوشاک «الگو » یکشنبه ۲۷...

رویداد تخصصی حوزه پوشاک «الگو » یکشنبه ۲۷ بهمن برگزار می شود

برای اولین بار رویداد “الگو” با هدف معرفی نوآوری‌های بازاریابی آنلاین در کسب‌وکارهای پوشاک و شبکه‌سازی میان کسب‌وکارهای نوین این حوزه به همت جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی و حامیان معنوی و مادی خود از جمله، فاوا، معاونت فرهنگی بانوان شهرداری تهران، ستفا جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، ماهنامه تجارت طلایی و ... در تاریخ یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ تا سه شنبه ۲۹ بهمن، در دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود .

حضور در رویداد و کارگاه ها همراه با ارائه مدرک معتبر از جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

در این رویداد که گردهمایی کسب‌وکارهای آنلاین، برندها، استارتاپ‌ها، مارکترها و متخصصان صنعت پوشاک است، پنل “نوآوری استارتاپ‌ها” با حضور استارتاپ های برتر ایران دیجی‌استایل، بوتیک، وینک، برندکده، برگزار می‌شود. در این پنل، استارتاپ‌های مد و پوشاک الکترونیک در مورد چالش‌ها و فرصت‌های فعالیت در این حوزه در ایران و جهان صحبت می‌کنند.

پنل کارآفرینان صنعت پوشاک و کارشناسان این حوزه، سخنرانی در مورد محتوا در فضای آنلاین پوشاک و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال( اینفلوئنسر مارکتینگ )، نوآوری در mvp و محصول کسب ‌وکارهای اینترنتی پوشاک، مدیریت کسب وکارهای پوشاک و خرده‌فروشی در مراکز خرید پوشاک، بخش‌های دیگر این رویداد است.

شرکت‌کننندگان پس از پایان برنامه می‌توانند برای بازدید از مرکز پردازش دیجی‌کالا، ثبت نام و در این بازدید رایگان شرکت کنند.

مشاوره شغلی و معرفی رزومه شرکت‌کنندگان به شرکت‌های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری از دیگر برنامه‌های اجرایی رویداد الگو است.

همچنین دوشنبه و سه شنبه، ۲۸ و ۲۹ بهمن ۹۸ کارگاه‌های مدیریت برندسازی کسب‌وکارهای پوشاک، کمپین‌های بازاریابی دیجیتال ( اینفلوئنسر مارکتینگ ) و تولید محتوا در حوزه پوشاک برگزار می‌شود.

مخاطبان محترم ماهنامه تجارت طلایی، می‌توانند با کد تخفیف KESHAVARZ با ۳۰ درصد تخفیف در این رویداد نام‌نویسی کنند .

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید یا با شماره تلفن ۰۹۳۶۳۸۲۸۱۳۷ تماس بگیرید.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات