عودآنلاین بازار فروش عودهای خوشبوکننده

البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که خودم از مشتریان پروپا قرص عود هستم و سال‌هاست که از عود برای خوشبو کردن خانه‌ام استفاده می‌کنم. پس از اتمام دوره ارشد و گذراندن دوره خدمت سربازی، ایده‌های مختلفی را به صورت وب‌سایت پیاده‌سازی کردم، مثلا سایت بازارگردی را با هدف انجام ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی زبان مثل تافل و GRE در سال ۹۲ برای دانشجویان راه‌اندازی کردم. از دیگر وب‌سایت‌هایی که قبل از عودآنلاین راه‌اندازی کردم، وب‌سایت واژگان زبان انگلیسی بود که هنوز هم فعال است و روزانه بیشتر از ۲۱ هزار بازدیدکننده از گوگل دارد. ما در ظاهر یک فروشگاه اینترنتی برای فروش عود هستیم، ولی آنچه عودآنلاین را از رقبایش متمایز می‌کند، ارائه طیف وسیعی از انواع عود است که از لحاظ رایحه‌ای به صورت کامل به مشتریان معرفی می‌شود. ما تنها به فروش عود فکر نمی‌کنیم و اینکه مشتریان بتوانند بهترین رایحه مورد علاقه‌‌شان را انتخاب کنند برای ما بسیار با اهمیت است. ما تنها به فروش عود فکر نمی‌کنیم؛ انتخاب بهترین رایحه‌ مورد علاقه‌‌ مشتری هدف عود آنلاین است در ۲ ماه اول در دیجی‌کالا هم به‌عنوان فروشنده عود حضور داشتیم ولی ترجیح دادیم که این همکاری را خاتمه دهیم و فقط روی وب سایت و اینستاگرام عودآنلاین خدمات خود را ارائه دهیم. از زمانی که استارتاپ خود را راه‌اندازی کردید چه تعداد کاربر از خدمات شما استفاده کردند؟ البته تعدادی از مشتریان نیز، بیشتر از یک بار از ما خرید داشته‌اند که این نشان می‌دهد که از خدمات ما راضی هستند. مسلما مهم‌ترین مدل درآمدی ما در حال حاضر فروش عود به‌صورت خرده‌فروشی به کاربر نهایی و همین‌طور عمده‌فروشی است، ولی ما مدل‌های درآمدی دیگری هم مدنظر داریم که در حال برنامه‌ریزی برای تحقق آنها هستیم. از زمانی که کار را آغاز کردیم، مهم‌ترین چالش هزینه ارسال سفارشات بود که به‌دلیل اینکه قیمت عود از ۱۰ هزار تومان به بالاست، مشتری مجبور بود ۲۰هزار تومان بابت هزینه ارسال بدهد که این موضوع رفته‌رفته با بالارفتن حجم سفارشات حل شد و الان برای حجم خرید بالای ۱۵۰ هزار تومان، ارسال رایگان داریم.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات