به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) ، مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در ظهر روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

دکتر علی باستی با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن، از تلاش و پشتکار، همکاران خانم این مرکز تشکر نمود و با بیان این موضوع که همواره در طی این چند سال شاهد این بوده‌ایم که بانوان همکار در پارک علم و فناوری گیلان با جدیت، پشتکار و صبر و شکیبایی در کنار بقیه همکاران، برای پیشبرد اهداف این سارمان تلاش و ممارست داشته‌اند، که جای افتخار و تشکر دارد.

وی در ادامه از بانوان همکاران پارک علم و فناوری گیلان ، در این مرکز به عنوان افرادی متعهد، مومنه و با جدیت در کار و وجدان کاری یاد کرد و از ایشان تشکر و قدردانی نمود.

رییس پارک علم و فناوری گیلان افزود: منزلت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، به عنوان همسر علی ابن ابی طالب(علیه السلام)، جایگاه ویژه ایست، که هیچ کس در عالم خلقت ندارد.

در ابتدای این مراسم که در نمازخانه پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد. حاج آقا عدالت‌خواه، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، درباره شخصت و زندگی آن حضرت مطالبی را بیان نمود وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، در تمام ابعاد زندگی الگو و نمونه است و شخصیتی است که در کمتر از ۲۰ بهار عمر خود در دنیا، خود را به چنان مقام و عظمت رسانید که مایه‌ی مباهات خداوند در برابر فرشتگان قرار گرفت.

همچنین، احادیث و برخی روایات را از سلوک و زندگی آن بانوی بزرگوار قرائت نمود و از بالندگی روحی و معنوی غیرقابل وصف ایشان مطالبی بیان نمود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات