تعاملات شرکت های فناور مستقر در پارک با شهرداری رشت

تعاملات شرکت های فناور مستقر در پارک با شهرداری رشت

هدف از این نشست ارائه توانمندی‌های شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان در زمینه گردشگری و روابط عمومی و همچنین شناخت نیازمندی‌های شهرداری رشت بوده است.

جلسه ای با حضور مدیران شهرداری رشت و سازمان فاوای آن مرکز با جمعی از مدیران پارک علم و فناوری گیلان به همراه تعدادی از مدیران شرکت‌‎های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان، در حوزه گردشگری و روابط عمومی، به ارائه توانمندی‌ها و محصولات خود پرداختند.

در این نشست مقرر شد تا با پیگیری‌های مدیران پارک علم و فناوری گیلان، جلسات به صورت مستمر با شهرداری رشت جهت رفع نیازهای فناورانه آن مرکز و هوشمندسازی خدمات توسعه یابد.

پس از معرفی اولیه از توانمندی‌های شرکت‌های فناور مذکور مقرر شد در نشست بعدی با توجه به این توانمندی‌ها، نیازهای شهرداری مطرح شود و هر یک از شرکت‌ها که قادر به برطرف نمودن این نیازها در رشت و شهرداری رشت بودند با این سازمان همکاری نمایند.

این نشست با حضور پنج شرکت از شرکت‌های فناور گیلان در زمینه گردشگری و روابط عمومی برگذار شد از جمله این شرکت‌های می توان به: شرکت مهر آوید پردیس به مدیریت آقای کامیار شیوعی با ایده محوری "سامانه خدمات گردشگری و فرودگاهی" و همچنین، شرکت گستران تبادل الکترونیک به مدیریت آقای رضا ابراهیمی با ایده محوری "سامانه مقایسه، بررسی و رزرو اقامتگاه‌های گیلان " و نیز شرکت کریاس هفت پیکر با حضور سرکار خانم سیده مهسا مطهر با موضوع "توریسم سلامت" و حضور شرکت علی بابا به مدیریت آقای حسن زارعی با موضوع "توسعه اکوسیستم گردشگری سلامت " و نیز از دیگر شرکت‌های حاضر در این نشست، شرکت کیا مهد پردازش خزر با مدیریت آقای مهدی مهدوی و ایده محوری "سامانه خبرنگار بر خط"، را می توان اشاره نمود

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات