مستر بلیط به حوزه تاکسی های بین شهری و کشتی رانی وارد شد

مدیران شرکت مستر بلیط در یک نشست خبری ضمن اعلام شروع به کار باشگاه مشتریان، رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن، آغاز به کار سامانه خودکار خدمات مشتریان و بازطراحی برند، از برنامه‌های این شرکت برای آینده نیز خبر دادند. اشجع ادامه داد: ‌ «در مجموع میزان ۶۵ درصد از فروش ما از طریق فروش در اپلیکیشن، وب‌سایت و همین‌طور جست‌وجوی برند مستر بلیط در گوگل صورت می‌گیرد و این آمار پارامتر مهمی برای آژانس‌های مسافرتی آنلاین است.» به گفته مدیرعامل مستر بلیط، روزانه به‌طور میانگین بیش از ۱۰ هزار بلیط سفر از طریق این سامانه صادر می‌شود و تا به امروز بیش از ۶. اشجع در مورد سومین اتفاق مهم یعنی سامانه خودکار خدمات مشتریان گفت: «این موضوع در حال تست است و به مرور در دسترس همه قرار می‌گیرد و به این شکل است که وقتی مشتری با مرکز تماس می‌گیرد به صورت خودکار بر اساس ارتباطات و تماس‌های گذشته تمام سفرهایش شناسایی شده و می‌تواند از طریق تلفن بلیطش را کنسل یا پیگیری وضعیت کند.» او پیش‌بینی کرد که در سال آینده ۴۰ درصد از تماس‌های مشتریان از طریق این سامانه پاسخ داده شود. همچنین اشجع از بازطراحی هویت بصری مستر بلیط برای سال آینده خبر داد و اعلام کرد: ‌ «مستر بلیط نام شناخته‌شده و خوش‌نامی است، در این بازطراحی تغییر اسمی اتفاق نخواهد افتاد اما رنگ و شکل ظاهری تغییر داده خواهد شد.» آنطور که مدیران مستر بلیط در این نشست خبری اعلام کردند آنها تصمیماتی هم برای گسترش و رشد خدمات خود در بازار حمل و نقل و گردشگری کشور گرفته‌اند. اکیپ که خود زیرمجومه هلدینگ عتیق‌گشت است خبر داد و گفت: «اکیپ یک استارت آپ در زمینه کارپولینگ است که اگر شما یک خودرو سواری دارید و می‌خواهید از شهری به شهر دیگر سفر کنید، می‌توانید صندلی خالی ماشین خود را در این سامانه ثبت کنید تا مسافران از صندلی‌های خالی ماشین شما استفاده کنند.» او ادامه داد: ‌ «ما تست‌هایی در این زمینه انجام داده‌ایم و قصد داریم با توجه به بازخورد‌هایی که از طرف بازار و مشتریان می‌گیریم فرآیند‌های اکیپ و مستر بلیط را یکپارچه‌تر کرده و در زمان شلوغی سفر به مشتریان پیشنهاد استفاده از این سرویس را بدهیم.» همچنین او از برنامه‌های این سرویس برای گروه‌های شرکتی و سازمانی خبر داد و اعلام کرده که به زودی مستر بلیط سامانه سفرهای سازمانی خود را فعال خواهد کرد تا شرکت‌ها و سازمان‌ها شرایط بهتری برای مدیریت سفر‌های کاری خود داشته باشند. آنطور که مدیرعامل مستر بلیط می‌گوید آنها تصمیم دارند با ارائه راهکارهایی ویژه به مدیریت تقاضا در حوزه تاکسی‌های بین شهری به حل مشکلات در این زمینه کمک کنند. در همین راستا تصمیم به شروع همکاری با سرویس ماکسی تاکسی برای آنلاین کردن سرویس دهی تاکسی‌های بین شهری کرده‌ایم. همچنین مدیرعامل مستر بلیط در مورد سامانه اجاره خودرو در شهر‌های مختلف هم خبر داد و گفت: ‌ «با بررسی‌هایی که صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌ایم که بسیاری از مسافران هواپیمایی نیاز به خودرو در شهرهای مقصد دارند.

متن کامل خبر در سایت اکوموتیو

    منبع خبر

    اکوموتیو

    اکوموتیو

    اکوموتیو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات