حضور تجارت طلایی در نمایشگاه Euroshop ۲۰۲۰

حضور تجارت طلایی در نمایشگاه Euroshop ۲۰۲۰

حضور تجارت طلایی در نمایشگاه Euroshop ۲۰۲۰

نمایشگاه یوروشاپ امسال هم به پایان رسید و افسوس و صد افسوس که باز هم شرکت‌های ایرانی در یک آوردگاه بین المللی حضوری بسیار ضعیف و کمرنگ داشتند .

شرایط تحریم و تغییرات نرخ ارز قابل درک است ولی واقعا آیا حضور مدیران عامل شرکت ها هم برای بازدید از بزرگ‌ترین نمایشگاه خرده فروشی دنیا هم امکان پذیر نیست ؟

آیا واقعا برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های این صنعت و فعالان این حوزه نباید در این رویداد حضور می داشتند ؟

آیا نمایشگاهی که در آن ۲۳۰۰ شرکت از سراسر جهان تمامی داشته های علمی و فنی خود را به نمایش می گذراند ارزش مطالعه و کنکاش و الگوبرداری نداشت؟

تیم #تجارت_طلایی همواره این اعتقاد را دارد که تولید ملی بدون دانش فنی فقط اتلاف منابع است . پس چقدر خوب بود که تولیدکنندگان عزیزمان در این آوردگاه بین المللی حضور می یافتند و با ایده ها و محصولات و تکنولوژی های نوین صنعت آشنا می شدند و این آموخته ها را در شرکت ها و واحدهای تولیدی خود به کار می گرفتند . باشد روزی که مدیران ما بدانند که برای پیشتازی در تولید و رهبری در بازار در ابتدا باید پیشتاز در آموختن و کسب مهارت های لازم علمی و فنی باشند .

برای تیم تجارت طلایی دیدار مدیران شرکت راک تهران، ماتیلوس، پایاطرح وفرم و اسپار بسیار ارزشمند بود که در روزهای برگزاری نمایشگاه با دقت و وسواس در حال مطالعه و مذاکره و کسب دانش فنی لازم در جهت بکارگیری در واحدهای تولید یا عملیاتی خودشان بودند .

امیدواریم که در سنوات آتی شاهد حضور بیشتر شرکت‌های ایرانی در این آوردگاه جهانی باشیم .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات