انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه رویداد کارآفرین شو

انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه رویداد کارآفرین شو

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد امام خمینی و شرکت بیلگی سایار تفاهم نامه همکاری رویداد کارآفرین شو را منعقد کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، تفاهم ‏نامه برگزاری کارآفرین شوی تخصصی با قابلیت شتاب دهندهگی به کسب و کارهای خلاقانه و نوپا، تعامل و هم افزایی جهت ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید انبوه و افزایش ظرفیت اشتغال زایی در بخش فعالیت های مربوط به حوزه کارفرمایان و مدد جویان کمیته امداد و حمایت از افراد توانمند و کارآفرین واجد شرایط در ایجاد کسب و کارهای ارزش آفرین با رویکرد تکمیل و توسعه زنجیره ارزش منعقد شد.
دکتر علی محمد نیکبخت رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه موتور اقتصادی کشور  در گرو مباحث دانش بنیان است، اظهار کرد: ارزش افزوده در فناوری نهفته شده بطوری که امروزه متولیان صنعت و صنعتگران رو به دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری آورده اند.
وی ادامه داد: در ماه های گذشته جهش قابل توجهی در تقاضای ورود به مراکز رشد پارک علم و فناوری داشته ایم که این خود نشانه خوبی در راستای علاقه مندی و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان می باشد.
دکتر نیکبخت با بیان اینکه رویداد کار آفرین شو، طلیعه یک اتفاق بسیار بزرگ در آینده خواهد بود، توضیح داد: ایده های نو و فناورانه از طریق این رویدادها غربال خواهند شد.
وی با اشاره به ایجاد۳۰۰ هزار شغل توسط پارک های علم و فناوری سراسر کشور در سال گذشته، گفت:  این آمار و اراقم نشان از وجود پتانسیل بالای پارک های فناوری دارد و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه  بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تلفیق کار و دانش، توضیح داد: صندوق کار آفرینی، کمیته امداد امام خمینی و پارک علم و فناوری می توانند به عنوان یک حامی و نقطه اتصال ما بین کار و دانش باشند.
دکتر نیکبخت افزود: باید از موقعیت و دانش پارک علم و فناوری برای راه اندازی کسب و کارهای نوین شهری و روستایی استفاده شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات