رویداد اینوکا در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود

رویداد اینوکا در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود

رویداد اینوكا با شعار ایده، نوآوری، كارآفرینی و با هدف پیوند ایده پردازیی و كارآفرینی در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در راستای به وجود آوردن اکوسیستم کارآفرینی و توسعه فرهنگ کارآفرینی با توجه به مزیت‌ها و مقتضیات درون استانی، رویداد اینوكا را با سه محور فناوری اطلاعات و تجاری سازی، صنایع دستی و گردشگری و ایده آزاد برگزار می‌کند.

مجتبی بنیادیان (رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و ‌بختیاری) با بیان این موضوع که نهادینه كردن فرهنگ ایده پردازی در بین قشر جوان یكی از عوامل حائز اهمیت در پیشرفت و توسعه جوامع است، بیان کرد: ایده‌های نو به ویژه اگر منتهی به تولید و ایجاد فضای كسب و‌ كار جدید شود، می‌توانند بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کنند و موجب تعالی و رشد مبتنی بر دانایی شوند.

وی در ادامه افزود: رویداد كارآفرینی اینوكا (ایده، نوآوری، كارآفرینی) با همكاری مجموعه‌های پژوهشی استان چهارمحال و‌ بختیاری تدوین شده است تا با فراهم کردن فضایی مناسب منجر به بروز توانمند سازی و كارآفرینی در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی، فناوری اطلاعات و تجارت الكترونیك گردد.

بنیادیان گفت: امیدواریم رویداد اینوکا به عنوان یک برند استانی در حوزه‌های مورد نیاز استان چهار محل و بختیاری، باعث هم‌افزایی مجموعه‌های مرتبط برای حل معضلات و مشكلات استان شود.

وی متذکر شد: به برگزیدگان این رویداد تسهیلات ویژه مراكز علمی، كارآفرینی و حمایتی استان اعطا خواهد شد.

رویداد اینوكا (ایده، نوآوری، كارآفرینی) دارای دو مرحله است که مرحله اول در اسفند ماه سال 96 و مرحله دوم در اردیبهشت ماه سال 97 برگزار می‌شود. علاقمندان تا 7 اسفند ماه می‌توانند از طریق این لینک اقدام به ثبت نام کنند.

    نظرات