تبادل دانش در صنعت عطر سازی رونق می‌گیرد

تبادل دانش در صنعت عطر سازی رونق می‌گیرد

در این رویداد که با حضور جمعی از تولید کنندگان حوزه گیاهان دارویی و معطر ایران برگزار شد، مراکز علمی، تجاری و صنعتی مختلفی مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید از مراکز علمی

در این بازدید که توسط شرکت آرمد و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد از برخی از مطرح‌ترین شرکت‌های بخش خصوصی فعال فرانسوی، مراکز علمی و آموزشی این کشور بازدید صورت گرفت.

دیدار با مدیران سندیکای مرتبط با صنعت عطر فرانسه و بررسی مراکز مختلف مستقر در قطب رقابتی عطر، رایحه و آرایشی و بهداشتی این کشور (در جنوب و مرکز فرانسه) بخش دیگری از برنامه‌های این رویداد را شامل شد.

در این سفر با مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها و مراکز علمی نیز گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

علاوه بر بازدیدها و گفتگوهای انجام شده، نشست‌های تجاری B۲B میان طرف‌های ایرانی و همتایان فرانسوی برگزار شد و زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف مورد علاقه طرفین بررسی شد.

آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه، گسترش همکاری‌های اقتصادی و فنی، توسعه بازار و صادرات برای شرکت‌های ایرانی و همچنین برطرف کردن نیاز شرکت‌های ایرانی در این بخش، بخشی از اهداف این سفر علمی، تجاری بود.

در این رویداد همچنین، علاوه بر شرکت‌های مطرح و باسابقه کشور، ۵ شرکت دانش بنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور حضور داشتند .

شرکت‌های ایران گلاب، تقطیران، طعم و عطر مگنولیا، گیاهان دارویی پرند، راهکارهای مهندسی پاک، داروسازی کیمیاگر طوس از جمله مجموعه‌های بودند که نمایندگانی به این دوره علمی و تجاری اعزام کردند.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳


اخبار مرتبط:

بازدید ۴۰ هیات خارجی از نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان

نگاهی به توسعه صادرات و تبادل فناوری در سالی که گذشت

ستاری: حمایت جدی دولت از تبادل فناوری در سطح بین المللی/ ایجاد بازار برای شرکت های دانش بنیان

سهم کالاهای دانش بنیان در تجارت ایران


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات