آغاز برگزاری انتخابات نمایندگان موسسات مستقر در پارک علم و فناوری یزد

انتخابات نمایندگان موسسات مستقر در پارک علم و فناوری یزد، چهارشنبه ۷ بهمن ۹۸ آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، رای گیری این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی و بر اساس شماره تلفن همراه مدیران عامل هر شرکت از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.
لیلی آقایی، کارشناس دفتر خدمات فناوری و عارضه یابی پارک یزد با بیان اینکه تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸، از تعداد ۱۱۸ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات نمایندگان موسسات مراکز رشد، ۳۰ نفر آرای خود را ثبت نموده که به این ترتیب ۲۵/۴۲درصد میزان مشارکت وجود داشته است، گفت: در انتخابات نمایندگان موسسات پسارشد، از میان ۷۹ واجد شرایط شرکت در انتخابات، تاکنون ۳۹ نفر شرکت کردند که با این حساب ۴۹/۳۷ درصد میزان مشارکت وجود داشته است.
وی افزود: در انتخابات نمایندگان نهادهای فناور همکار نیز با اخذ ۱۶ رای از ۴۶ واجد شرایط رای دهی، مشارکت ۳۴/۷۸ درصدی وجود داشته است.
آقایی تصریح کرد: نتایج نهایی رای گیری روز شنبه ۱۰ اسفند اعلام خواهد شد.
گفتنی است، این دوره از انتخابات در ۳ حوزه مراکز رشد ، پسارشد، نهادهای فناور همکار برگزار شده و شرکت های مستقر در مراکز رشد، پیش‌رشد و پسارشد می توانند به دو کاندیدا و شرکت های مستقر در نهادهای فناور همکار می توانند به یک کاندیدا از کاندیداهای ثبت نام کننده در هر حوزه رای دهند.
لازم به ذکر است، بر اساس شماره های تلفن ذکر شده، نام کاربری و کلمه عبور توسط سیستم تعریف و برای رای دهندگان پیامک شده است . این افراد می توانند پس از دریافت لینک ورود به سامانه رای گیری از طریق پیامک با این نام کاربری و کلمه عبور نسبت به ثبت رای خود اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات