ثبت نام پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی

ثبت نام پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی

بیستم اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام و ارائه ایده به پانزدهمین جشنواره ملی فن‌‌آفرینی شیخ‌‌بهایی می باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، پانزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان برترین رویداد فناوری و فن آفرینی کشور، با هدف رونق و اثربخشی کسب و کارهای فناورانه و گسترش بازار محصولات و خدمات دانش بنیان، پانزدهمین دوره خود را در شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد کرد.
ماموریت دیگر این دوره جشنواره، تمرکز بر فعالیت های فن آفرینانه در راستای حل مسائل و چالش های اساسی کشور و نیز برقراری زمینه مناسب جهت شناسایی و معرفی واحدهای فن آفرین و فناور به سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی خواهد بود.
از مهمترین تغییرات پانزدهمین دوره جشنواره می‌توان به ادغام بخش‌های دانشجویی و آزاد در کارگروه مسابقه‌ای طراحان کسب و کار اشاره کرد که با رویکرد "حل مسایل اساسی و چالش‌های کشور" و ارائه طرح‌های کسب و کار امکان سنجی شده آماده جذب سرمایه و حمایت های لازم جهت‌تجاری سازی است.
این تغییر ضمن ایجاد فضای رقابتی بیشتر در بین متقاضیان جشنواره باعث ارتقا کیفی طرح‌های کسب و کار و تسهیل فرآیند مذاکره با سرمایه گذاران در جشنواره خواهد شد.
دیگر تغییرات جدید این دوره، نحوه ثبت‌‌نام متقاضیان در بخش‌های مسابقه‌‌ای است که شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارائه یک ویدیو پنج دقیقه‌‌ای، ثبت نام خود را انجام دهند.
اضافه شدن جایزه فنآوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ زین‌‌الدین در کارگروه مسابقه‌‌ای فن‌‌آفرینان از دیگر تغییرات جشنواره پانزدهم بوده است که به برترین طرح‌های فناورانه‌ای که به مرحله تولید انبوه رسیده و بر اساس آن خط تولید یا کارخانه ایجاد شده، اعطا خواهد شد.
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر  به پورتال جشنواره به آدرس www.shtf.ir مراجعه کرده و همچنین دبیرخانه جشنواره به شماره های ۳۳۸۶۹۴۵۳-۰۳۱ و ۳۳۸۶۹۴۵۲  آماده ارائه مشاوره به علاقه مندان می باشند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات