پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۹

پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۹

پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۹

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، فهرستی از گوشی‌های هوشمند پرفروش در سال ۲۰۱۹ منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون ایکس آر به عنوان مدل ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی های اپل پرفروش ترین موبایل جهان لقب گرفته است.

به تازگی کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research فهرستی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که آیفون ایکس‌آر، آیفون ۱۱ و گلکسی آ۵۰ سامسونگ موفق شده اند به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم آن جای بگیرند.

با نگاه مختصری به بر مجموعه گوشی‌های پرفروش سال می‌توان دریافت که کاربران علاقه زیادی به خریداری و استفاده از گوشی‌های مقرون به صرفه پیدا کرده و تمایل چندانی برای خرید گوشی‌های پرچمدار شرکت های مختلف ندارند. همچنین آنچه مسلم و واضح به نظر می رسد، سلطه غول های تکنولوژی اپل و سامسونگ بر بازارهای جهانی است.

نکته جالب توجه آن است که آیفون ایکس‌آر در تمام طول سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بوده ولی آیفون ۱۱ از نیمه دوم سال روانه بازارهای جهانی شد.

در زیر نام مدل گوشی‌های هوشمندی که در سال جاری میلادی بیشترین میزان فروش را به نام خود به ثبت رسانده‌اند، آمده است:

۱.  آیفون ایکس‌آر اپل (Apple iPhone XR)

۲. آیفون ۱۱ اپل (iphone ۱۱ apple)

۳. گلکسی آ۵۰ سامسونگ (Galaxy A۵۰ samsung)

۴. گلکسی آ۱۰ سامسونگ (Galaxy A۱۰ samsung)

۵. اوپو آ۵ (Oppo A۵)

۶. آیفون ۸ اپل (iphone ۸ apple)

۷. گلکسی آ۲۰ سامسونگ (Galaxy A۲۰ samsung)

۸. آیفون ۱۱ پرو مکس اپل (iphone ۱۱ Pro Max apple)

۹. آیفون ۷ اپل (iphone ۷ apple)

۱۰. آیفون ایکس اس مکس (iphone XS Max apple)

طبق نمودار بالا که در وب سایت gsmarena آمده است، سهم آیفون ایکس آر در بازارهای جهانی سال گذشته ۳ درصد، آیفون ۱۱  ۲.۱ درصد، گلکسی آ۵۰ سامسونگ ۱.۸ درصد، گلکسی آ۱۰ سامسونگ ۱.۷ درصد، اوپو آ۵ سهم ۱.۳ درصد، آیفون ۸ ۱.۲ درصد، گلکسی آ۲۰ سامسونگ ۱.۱ درصد، آیفون ۱۱ پرو مکس ۱.۱ درصد، آیفون ۷ ۱.۱ درصد و آیفون ایکس اس مکس نیز یک درصد بوده است.

منبع: ایسنا

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات