شرکت‌های خلاق حاضر در اینوتکس ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند

شرکت‌های خلاق حاضر در اینوتکس ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX تا کنون ۸ دوره برگزاری را پشت سر گذاشته است. این رویداد یکی از گردهمایی‌های سالانه، نقش‌آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، محسوب می‌شود.

بر اساس آمار دوره‌های گذشته، پیش از ۱۴۰۰ شرکت و استارتاپ در این رویداد حضور یافته‌اند. بازدید ۴۰۰۰۰ نفر از این رخداد و انعقاد ۱۴۰ تفاهم نامه، از دیگر دستاوردهای، این همایش سالانه محسوب می‌شود که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

اینوتکس محلی برای گردهمایی اجزای اکو سیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصین و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاست‌گذاران است. ۲۵ کشور برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

اهداف اصلی

توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری وجذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها و نیز معرفی فرصت های نوین سرمایه گذاری، از جمله اهداف اصلی این رویداد محسوب می‌شود.

همچنین شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توانند از امکان شبکه سازی بین المللی برخوردار شوند. «بخش نمایشگاهی»، «رویدادهای تجاری و ترویجی» و «بخش‌های جانبی» از جمله سه قسمت تعریف شده در این نمایشگاه سالانه است.

بر این اساس، دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق، از حضور شرکت‌های خلاق در این نمایشگاه حمایت می‌کند. این حمایت شامل پرداخت ۵۰ درصد از هزینه اجاره غرفه می باشد.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳


اخبار مرتبط:

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز: برگزیدگان رویداد سینماییِ «خلق-ایده» تحت حمایت‌ معاونت علمی قرار می‌گیرند

جزئیات برنامه حمایتی ستادتوسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در سال۹۷

۷۹ شرکت در استان مرکزی موفق به کسب مجوز و تاییدیه محصول دانش‌بنیان شدند


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات