انتشار اولین گزارش فروشگاه های آنلاین ایران رنتر
ایران رنتر مدعی است از طریق کانال فروش اقساطی خود میتواند در کنار افزایش در های بیش از ۴۰ میلیارد تومان فروش، آراد موبایل در دسته بیش از ۵ میلیارد تومان و دیجی دو نیز در دسته فروشگاههای با بیش از ۱ میلیارد تومان فروش به ترتیب رتبههای اول تا سوم پرفروشترین فروشگاهها را بدست آورند. گروه فروشگاههای دیجیتال: دیجی کالا هر فروشگاه فعال (دارای حداقل یک فروش در ماه) به طور میانگین در در ایران رنتر ۶۴ میلیون تومان فروش (کالا یا خدمات) در سال ۹۸ داشته است. سود در خرید اقساطی یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب فروشگاه است که به همین جهت ایران رنتر فروشگاههای با کمترین میزان سود خود را نیز معرفی کرده است. در گزارش منتشر شده دیجی کالا با بیش از ۶۴ درصد سهم از کل فروش، به عنوان بازیگر اصلی تجارت الکترونیک ایران نقش پر رنگی در ایران رنتر داشته است. همچنین ایران رنتر مدعی است از طریق ایجاد کانال فروش اقساطی برای فروشگاههای آنلاین، میتواند سهم تجارت الکترونیک از اقتصاد را نیز افزایش دهد.
متن کامل خبر در سایت اکوموتیو
نظرات