سامسونگ آماری از عملکرد استارتاپهای مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر در دوران کرونا ارائه کرد
در نتیجه اکنون و در زمان شیوع کرونا بهزی توانسته است خدمات ارزشمندی را به بیماران و کادر درمان ارائه کند. کاهش مراجعات حضوری، آموزش رفتارهای صحیح خود مراقبتی، مهارتهای شرایط قرنطینه، پایش و پیگیری علایم افراد برای تشخیص زودهنگام از یک سو و جمعآوری و حفظ دادههای کمی و کیفی جهت پژوهشهای کاربردی از سویی دیگر از خدمات گران بهای تیم بهزی در این دوران به شمار میرود. یکی دیگر از استارتاپهای حوزه درمان است که با حمایت مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر فرصت رشد و شکوفایی بیشتری یافت. این روزها که کرونا و هراس از ابتلا به آن در حقیقت به کابوس روزمره افراد جامعه تبدیل شده است، پلتفرم زوپ توانست با هدف محدودیت زمانی و مکانی با ویزیت و مشاوره پزشکی آنلاین امکان ارتباط تصویری بیماران با پزشکان را فراهم آورد. رشد ۳ برابری ثبتنام در سایت، افزایش ۶ برابری مشاورههای آنلاین پزشکی، حضور بیش از ۱۰۰ هزار کاربر فعال و بیش از ۱۲۰۰ پزشک در پلتفرم زوپ، خود گواه این حقیقت است که تیم اجرایی زوپ در دوران کرونا توانسته است از طریق حذف مراجعات غیرضروری به اماکن درمانی و شناخت دقیق نیازهای حوزه سلامت نقش بسیار مفیدی را در قبال کادر درمان و افراد جامعه ایفا کند. در سیکل چهارم ورودی تیمهای استارتاپی به مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر قرار داشت که اکنون در شرایط شیوع کرونا توانسته است با رشد ۵ برابری در همه شاخصها یکی از اصلیترین نیازهای دوران قرنطینه و دورکاری را رفع کند. ایسمینار نیز یکی دیگر از استارتاپهایی بودکه توانست به کمک مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر در سالهای اخیر رشد بسیار خوبی داشته باشد. نیز یکی دیگر از استارتاپهایی است که به واسطه مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر فرصت رشد و توسعه بیشتری یافت. اتیچر در دوران شیوع کرونا نیز به واسطه مسئولیتهای اجتماعی خود در کمپینی برای کلیه اساتید زبانی که کلاسهای آنها کنسل شده است شرایطی را مهیا ساخت که کلاسهای خود را آنلاین و رایگان در پلتفرم اتیچر برگزار کنند و همچنین با ارائه ۱۵ درصد تخفیف به زبانآموزان به رشد ۲۰ برابری فعالیتهای خود در دوران کرونا دست یافت.
متن کامل خبر در سایت زومیت
نظرات