اولین استارتاپ ویکند ای لرنینگ و محتوای الکترونیک برگزار می شود

اولین استارتاپ ویکند ای لرنینگ و محتوای الکترونیک برگزار می شود

اولین استارتاپ ویکند ای لرنینگ و محتوای الکترونیک در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از 9 الی 11 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و مرکز آموزش الکترونیکی این دانشگاه با هدف تبدیل ایده به کسب و کار توسط مربیگری و مشاوره، در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیک اقدام به برگزاری این رویداد می‌کنند.

مخاطبین این رویداد را صاحبان ایده در حوزه‌های مرتبط و علاقمندان ایجاد کسب و کار تشکیل می‌دهند. شرکت کنندگان می‌توانند به صورت تیمی یا انفرادی در این رویداد حضور پیدا کنند. همچنین سرمایه گذاران، تسهیل کنندگان و پایش گران این حوزه نیز در اولین استارتاپ ویکند ای لرنینگ و محتوای الکترونیک  حضور خواهند داشت.

به سه تیم برتر این رویداد جوایزی تعلق می‌گیرد، به تیم اول 10 میلیون تومان، تیم دوم 7 میلیون تومان و تیم سوم 5 میلیون تومان اهدا خواهد شد. نتایج رویداد استارتاپ ویکند E-LEARNING در مراسم اختتامیه دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیک در 14 اسفند ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک اقدام به ثبت نام نمایند. اولین استارتاپ ویکند ای لرنینگ و محتوای الکترونیک برگزار می شود

    نظرات