استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد
آشتیانی در ادامه افزود: این جذب سرمایه در شرایط فعلی تحریم و کرونا دو پیغام مهم با خود به همراه داشت؛ اول تغییر تمایل سرمایهگذارها به محصولات SAAS با توجه به میزان متفاوت ریسک اینگونه سرمایهگذاریها و دوم چشمانداز مثبت محصولات مبتنی بر تکنولوژی ابری در ایران که با توجه به تجربههای موفق قبلی کم کم دارند به یکی از مدلهای موفق برای تولید و توسعه ایدهها تبدیل میشوند. حمید محمودزاده مدیر عامل گروه نرم افزاری آرمیتیس در این خصوص افزود: با این جذب سرمایه و با توجه پتانسیل بالایی است که در بازار CRM وجود دارد، در سال ۹۹ شاهد حضور جدیتر دیدار در بین کسبوکارها بوده و قصد داریم تا یک جهش استراتژیک داشته باشیم. وی خاطر نشان کرد: تمرکز ما در دیدار ارائه یک نرمافزار ابری جهت استفاده کسبوکارهای کوچک است و در این زمینه نیز هدف ما این است که ۲۰درصد بازار اسمالبیزینسهای ایران را از آن خود کنیم، همچنین به دنبال توسعه محصول خود در کشورهای اطراف هستیم و سعی داریم بتوانیم به زودی محصولمان را به خارج از مرزهای ایران ببریم، اول از کشورهای اطراف شروع کرده و در نهایت بتوانیم با رقبایی که در این حوزه فعالیت دارند، رقابت کنیم.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات