بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟

بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟

نه تنها در حال تغییر نحوه تعامل روزانه ما است، بلکه چگونگی تفکر تبلیغ کنندگان در مورد مخاطبان و بودجه دیجیتال خود را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند. مهمترین هزینه برای تبلیغات دیجیتال و به اشتراک گذاری مطالب در این مدت، درک ارتباط است. اگر برند شما چیزی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به مردم در مدیریت انزوای اجتماعی یا نگرانی‌های بهداشتی کمک کند، ارزش دارد تا بر روی تبلیغات دیجیتالی، رسانه‌های اجتماعی و اما اگر برند شما در حال حاضر برای مشتریان قابل دسترسی نیست، مانند صنایع مسافرتی، ممکن است بهترین راه حل توقف فعالیت‌های مربوط به بازاریابی دیجیتالی و تمرکز بر استراتژی خود جهت برقراری ارتباط با مخاطبان در دوره پس از اتمام همه گیری باشد. ویروس کرونا برای همه ما یک تهدید است و کسانی که می‌توانند کمک کنند، باید این کار را انجام دهند. هایپر استار در ادامه از طریق یک کمپین روابط عمومی با عنوان «چطور در زمان شیوع بیماری ویروسی خرید سالم و بی‌خطری داشته باشیم؟» اطلاع رسانی مناسبی را در این خصوص انجام داد. اگر برند شما در موقعیتی است که می‌تواند در طول همه گیری کمک کند، پیدا کردن راه هایی برای این کار و در ادامه از طرف دیگر، اگر برند شما تحت تاثیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا قرار گرفته باشد، کمک هزینه‌های تجاری وجود دارد که می‌تواند به کاهش تاثیرات آن کمک کند. اکنون زمان عاقلانه‌ای برای برند شما است که یک قدم عقب برداشته و مخاطبان خود، کانال‌های خود، هزینه‌های خود، استراتژی خود را مورد ارزیابی قرار دهد. درک مخاطبان خود و برقراری ارتباط با آنها از راه‌های مناسب همیشه کلید موفقیت خواهد بود، حتی در طول همه گیری ویروس کرونا!

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات