گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل دیوار: محبوب ترین اپ ایرانی چه برنامهای برای آینده دارد؟
مدیرعامل دیوار در گفتگو با برنامه «آنتک» (لایو اینستاگرام دیجیاتو) درباره وضعیت این سرویس در ایام شیوع کرونا و دورکاری کارمندان سخن گفت و از سرویسهای جدید دیوار فروشگاهها و کارنامه صحبت کرد. به گفته اشکان آرمندهی، دیوار جزو اولین شرکتهایی بود که از اوایل اسفند ماه امکان دورکاری را برای کارمندان خود فراهم کرد، البته در گذشته نیز این شرکت چنین تجربهای داشته. مدیرعامل دیوار در گفتگو با دیجیاتو به این موضوع اشاره کرد که در سالهای گذشته از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به علت تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها، میزان استفاده کاربران کاهش داشت، اما اسفند امسال این افت سریعتر آغاز شد و از اوایل این ماه به علت تعطیلی کسب و کارها، دیوار با چنین وضعیتی مواجه شد، البته به گفته آرمندهی، نمیتوان به صورت کامل این افت را مربوط به شیوع کرونا دانست. به گفته آرمندهی، دیوار به صورت روزانه بیش از نیم میلیون آگهی در کل کشور دارد که به علت اعتماد مردم به چنین آماری دست پیدا کرده است. مدیرعامل دیوار در رابطه با تعداد کسب و کارهای حاضر در این پلتفرم و تعداد کارمندان اعلام کرده: مدیرعامل دیوار در گفتگو با دیجیاتو فروشگاههای اینستاگرامی را بزرگترین رقیب این پلتفرم اعلام میکند، البته آرمندهی به علت تعداد بالای کاربران و همچنین سهم بالای دیوار در بازار، نسبت به آینده خوشبین است. آرمندهی در این گفتگو به محبوبیت بالای دسته خودرو و املاک اشاره کرد. در حالی که تعداد نیروهای آیهوم پس از خرید توسط دیوار کاهش پیدا کرده، اما به اعتقاد مدیرعامل دیوار، این موضوع به علت سیاستهای آیهوم بوده. او میگوید برند آیهوم به علت همافزایی باقی میماند و فعلا برنامهای برای ادغام آن با دیوار وجود ندارد، چرا که آیهوم به صورت تخصصی در زمینه املاک فعالیت دارد اما دستههای زیادی در دیوار حضور دارند. از اقدامات برای امنتر کردن پلتفرم دیوار میتوان به محدودیت ارسال آگهی خودرو در روز و ماه، حذف آگهیهای درخواستی، تعریف سقف قیمت بر اساس تیپ، برند، سال ساخت، میزان کارکرد، قیمت صفر و قیمتی که در واقعیت معاملات صورت میگیرد، اشاره کرد. یکی از این سوالات، چرایی عدم حذف اپلیکیشن دیوار از اپ استور بود که به گفته آرمندهی، علت این موضوع عدم بروزرسانی این برنامه از اوایل سال ۹۶ است که البته باعث شده ویژگیهای جدید به این اپلیکیشن اضافه نشوند. مدیرعامل دیوار در پاسخ به این سوال اعلام کرده که این شرکت به دنبال فراهم کردن شرایطی برای برقراری ارتباط میان مشتری و خریدار درون دیوار است که البته در حال حاضر سرویس چت وجود دارد و در آینده نیز تماس مجازی به آن اضافه خواهد شد. سوال آخر مربوط به ورود دیوار به بورس میشود، که آرمندهی در پاسخ به تمایل دیوار به ورود به بازار بورس اشاره کرد که البته پیش از این باید شرایط مهیا باشد.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات