دوره های آموزشی اسفند ماه جهش آکادمی برگزار می شود

دوره های آموزشی اسفند ماه جهش آکادمی برگزار می شود

دوره‌های آموزشی جهش آکادمی با تمرکز بر تقویت دانش و مهارت‌های برندینگ، بازاریابی دیجیتال، پیش بینی‌های مالی و انواع مدل‌های قراردادهای سرمایه گذاری استارتاپ‌ها در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، جهش آکادمی از اساتید با تجربه برای تدریس در دوره‌های آموزشی اسفند ماه دعوت کرده است. این دوره آموزشی در دو پکیج برندینگ و بازاریابی دیجیتال و پیش بینی های مالی و مسائل حقوقی سرمایه گذاری برگزار می‌شود.

دوره‌های برندینگ و بازاریابی دیجیتال

  • برندینگ: این کارگاه یک روزه 3 اسفند ماه طی ۸ ساعت، با تدریس دکتر نژده هوانسیان برگزار می‌گردد. وی مدیرعامل شرکت آرتیکولت است و سابقه همکاری با استارتاپ‌های موفقی از قبیل باما، کافه بازار و .... را نیز دارد.
  • استراتژی محتوا، سئو  و ابزار تبلیغاتی گوگل (ادز، آنالایتیکس): این کارگاه در روزهای ۹ و ۱۰ اسفند ماه طی ۱۲ ساعت با تدریس مرتضی علوی نیک (مدیر ارشد طراحی کمپین های تبلیغاتی (DMC و جمال احمدی (با سابقه همکاری با برند‌های کارپینو ، فیدیبو و ...) برگزار خواهد شد.
  • تحقیق بازار و دیجیتال مارکتینگ: این کارگاه طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در ۱۲ ساعت با تدریس راشا شید ماهر (سرپرست بخش بازاریابی دیجیتال اسنپ) برگزار می‌شود.

دوره پیش بینی‌های مالی و مسائل حقوقی سرمایه گذاری

  • نحوه نگارش بیزینس پلن: این کارگاه یک روزه در ۴ اسفند ماه طی ۸ ساعت با تدریس علیرضا صادقی (مسئول واحد سرمایه گذاری توسن و عضو کمیته سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه یکم آرمان اتی) برگزار می‌گردد.
  • پیش بینی مالی استارتاپ‌ها و ارزش گذاری: در تاریخ ۱۱ اسفند طی ۱ روز در ۸ ساعت، با تدریس عباس گمار (مسئول بخش ارزشیابی سهام و ادغام و تملک (M&A) شرکت تامین سرمایه نوین) برگزار می‌شود.
  • انواع قراردادهای سرمایه گذاریSHA: این کارگاه یک روزه در تاریخ  ۱۸ اسفند ماه طی ۸ ساعت با تدریس مرتضی قرایی (عضو صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ادونچر) برگزار خواهد شد.

شرکت کننده‌ها با ثبت نام پکیج‌ها می‌توانند تا ۵۰٪ تخفیف بگیرند. علاقمندان برای حضور در دوره‌ها از طریق این لینک می‌توانند ثبت نام نمایند.

دوره های آموزشی اسفند ماه جهش آکادمی برگزار می شود

    نظرات