راه اندازی سامانه خدمات رسانی هدف شناسایی متخصصان داوطلب  برای خدمت رسانی به مردم

راه اندازی سامانه خدمات رسانی هدف شناسایی متخصصان داوطلب برای خدمت رسانی به مردم

با عنایت به توصیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر " ماندن در خانه"، سامانه خدمات رسانی به آدرس www.۴۰۳۰call.ir راه اندازی شده است تا عموم مردم بتوانند به صورت غیرحضوری از خدمات مشاوره متخصصان( تخصص های مختل پزشکی، روانشناسی، تغذیه، بهداشت، حقوقی و ...) به صورت رایگان بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، این سامانه در راستای پوشش"خدمتم تقدیم به ..."با هدف شناسایی  متخصصانی راه اندازی شده است که بصورت داوطلبانه و جهادی آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مردم اعلام می کنند.

در سایت مذکور علاوه بر اینکه متخصصان می توانند به صورت انفرادی ثبت نام کنند، نهادها  و سازمان های صنفی، انجمن ها و گروهای علمی- دانشگاهی نیز به عنوان شخصیت های حقوقی می توانند با درخواست کتبی، متخصصان مورد تایید خود را معرفی کنند.

پس از معرفی متخصصان، کد کاربری ویژه در اختیار این نهادها و سازمان ها قرار می گیرد و این کاربران ویژه، با درج نام، نام خانوادگی، کدملی و شماره همراه، امکان ثبت تعداد نامحدود داوطلب در سامانه را خواهند داشت.

لازم بذکر است در صورتی که افراد به صورت انفرادی ثبت نام کنند، باید اطلاعات هویتی و صلاحیت حرفه ای خود را در سایت بارگذاری کنند، اما اگر ثبت نام توسط شخصیت حقوقی  از جمله نهاد، سازمان ها و ... انجام شود، نیازی به بارگذاری  مدرک هویتی(کارت ملی و شناسنامه) و مدرک صلاحیت حرفه ای (مدرک تحصیلی یا کارت نظام صنفی)نیست و شخص حقوقی ثبت نام کننده افراد، تایید می کند که هویت و صلاحیت ایشان را به رسمیت می شناسد.

در این پویش، متخصصان داوطلب معرفی شده در سامانه مربوطه، با بهره گیری از ظرفیت های مختلف مخابراتی(شماره تلفن همراه یا ثابت) یا شبکه های مجای که عضو آن هستند، خدمات عام المنفعه خود را در ساعات اعلام شده به مردم ارایه می کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات