استراتژی های قیمت گذاری در هنگام بحران
![استراتژی های قیمت گذاری در هنگام بحران](http://www.tejaratetalaeenews.ir/assets/thumb/cache_special_pic_dc8d67e661-crop700x700-420x420_str_-bf.jpg)
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، تغییرات گسترده در سطح جهانی، خرده فروشی را به لرزه درآورده است از بروز تعرفه های سنگین و جنگ های تجاری گرفته تا یک پاندمی بی سابقه جهانی که زنجیره تامین و اشتغال را با بحران مواجه کرده است. صفحه اینستاگرام ریتیل ایران ، ۳ استراتژی را برای نگه داشتن خرده فروشان در مسیر و همگام سازی را اعلام کرده است.
براین اساس به خرده فروشان پیشنهاد شده است که:
- سیستم های قیمت گذاری خود را براساس این فرض مدیریت کنید که بحران یک حالت نرمال جدید است.
- بر روابط بلندمدت مشتری و ساختار کسب وکار تمرکز کنید
- به طور کلی به چرخه عمر قیمت نگاه کنید
نظرات